alternatief voor spiegels

wat zou jij doen?

  • klassieke manier. er zijn genoeg mooie vervangers te vinden

    Stemmen: 4 18,2%
  • aan het einde van het stuur (op plek van stuurbalans)

    Stemmen: 2 9,1%
  • midden op het stuur (zoals beschreven)

    Stemmen: 3 13,6%
  • zinloze uitgave van mijn centen

    Stemmen: 3 13,6%
  • gewoon geen spiegel

    Stemmen: 10 45,5%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Tsjaaa je kan het nut van goed functionerende spiegels maar niet inzien :X

1 voordeel als je een electrische rolstoel krijgt van je verzekeraar, mag je ook kiezen of je ze erop wilt hebben :+
was er toch blij mee toen ik laatst de hele tijd een motorsmurf mij afslag na afslag volgde, zeker wachtend op typisch sm-gedrag....
 
zicht naar achter is voldoende. gaat precies onder mn armen door. ik vind het mooier dan de standaard meegeleverde spiegel van ktm (tevens dezelfde spiegel als een yamaha aerox en andere scooters)
het heeft me btw niet meer dan 12 euro gekost.
even een before and after shot.

hier de before
full
 
Weet iemand waar je deze spiegeltjes (liefst zo klein mogelijk) kan kopen in/rondom Amsterdam? Heb ze tot nu toe niet kunnen vinden.
 
zicht naar achter is voldoende. gaat precies onder mn armen door. ik vind het mooier dan de standaard meegeleverde spiegel van ktm (tevens dezelfde spiegel als een yamaha aerox en andere scooters)
het heeft me btw niet meer dan 12 euro gekost.
even een before and after shot.

hier de before[afbeelding]
Zo die standaard spiegel is niet zo'n beetje lelijk ook :X
Dan is je alternatief een stuk beter
:Y
 
Als je 1 spiegel(tje) monteer dan moet deze wel lins zitten volgens de wet.
Ik heb die van mijn uit een fietsenwinkel. Hij zat op zo'n ligfiets, en hij vergroot dus kan je er ook nog eens een hoop in zien.

full


Ik heb hem op de handgard hezet. Kon d'r zo op.

gr, Look
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand waar je deze spiegeltjes (liefst zo klein mogelijk) kan kopen in/rondom Amsterdam? Heb ze tot nu toe niet kunnen vinden.
zoals look al zegt bij de fietsenmaker. daar heb ik ze ook vandaan. hij had alleen geen spiegels die bol staan (en dus vergroten). dit lijkt me wel handig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan