Altes Elefanten treffen

Geen sneeuw in Thurmansbang-Sola, geen zin in die modder boel en alles nat. Wellicht is het AET koud genoeg. Dichterbij ook. Tipje slaapzak: kijk eens naar de M90 die door de luchtmobiele brigade gebruikt wordt, prima spul maar wel wat groot pakket. Je jas is ook een prima deken zij het wat kort.
 
Denk ik rustig een biertje te kunnen drinken in Utrecht :+
20230113_170532.jpg
 
Was jij toen al een klein Dikje, of was je nog 'in de maak'?
Toen kroop ik reeds drie maanden rond :) is ook meteen de laatste keer dat hij er was, geloof ik. En volgens mij is de editie '72 toen ook behoorlijk uit de hand gelopen, daarna zijn ze naar andere plekken uitgeweken (Salzburgring?). Afijn die geschiedenis heb ik ook maar zijdelings meegekregen. Maar dit vond ik wel leuk om te lezen (de man is al 30+ jaar dood dus vragen lukt niet meer)
 
Geen sneeuw in Thurmansbang-Sola, geen zin in die modder boel en alles nat. Wellicht is het AET koud genoeg. Dichterbij ook. Tipje slaapzak: kijk eens naar de M90 die door de luchtmobiele brigade gebruikt wordt, prima spul maar wel wat groot pakket. Je jas is ook een prima deken zij het wat kort.

De M90 word binnen heel defensie gebruikt.
En al verschikkelijk lang. Dat is ook de reden dat deze zo vaak bij dump shops ed ligt.
Maar het inderdaad een geweldig ding. Ik heb hem al ruim 30 jaar. :Y
 
Dit artikel kwam ik laatst tegen in spullen van mijn moeder: Een krantenbericht uit 1971 over het Elefantentreffen, de motorrijder in kwestie is mijn vader :)
Wat een leuk artikel . Grappig dat jij al zo lang terug gaat
Het lijkt dat het aet niet veel veranderd is
 
  • Eens
Waarderingen: EHE
Terug
Bovenaan Onderaan