Altes Elefanten treffen

Morgen voorspellen ze sneeuw en daarna elke dag onder 0
Dus dan kan t pad omhoog op t terrein best een uitdaging worden hoor
 
Zometeen de gs850 eens naar voren trekken uit een stampvolle garagebox. Olie erin, stuurmoffen erop. Ermee naar de supermarkt rijden voor kratjes bier. Campingspul inpakken. Beetje voorpret creëren.
Goede tip... stuurmoffen.

Ik had er nog niet aan gedacht

Van middag even zoeken waar die zouden kunnen liggen
 
De motor staat nu klaar bij ons. Heb gisteren verwarmde handschoenen gekocht, en de aansluiting gemonteerd. Ben benieuwd hoe dat bevalt.
En vorige week een nieuwe achterband en band voor het bakje laten monteren....was 4 uur werk met/dankzij? een beetje hulp van mij. Ook nog een extra bagagerekje erop gemaakt, niet perse mooi...maar lijkt wel nuttig. Dus ik denk dat nu alles wel mee kan.
 

Bijlagen

  • IMG_20230204_115659_350.jpg
    IMG_20230204_115659_350.jpg
    285,5 KB · Weergaven: 18
Als t echt een ijsbaan is gaan er wel meer problemen krijgen om boven te komen.
Maar als t er een beetje op lijkt pakken we de koffers zo over op een span en dan met aan elke kant een paar man naast de CRF komt die ook echt wel de bult op hoor.
En als t echt niet verantwoord is laat je m gewoon lager staan.

Ik zou er iig niet om thuis blijven.

Vake bi-j te bange!

En löpt wa loss
 
Zometeen de gs850 eens naar voren trekken uit een stampvolle garagebox. Olie erin, stuurmoffen erop. Ermee naar de supermarkt rijden voor kratjes bier. Campingspul inpakken. Beetje voorpret creëren.
Mijn stuurmoffen gebruikt mijn dochter op haar brommer. Daarom kan ik niet komen 🤥overmacht🤞
 
  • Haha
Waarderingen: EHE
Nou vooruit.. het laatste beetje uit de fles! Van de week nog maar even wat lekkere borrels inslaan voor bij t kampvuur!
 

Bijlagen

  • 20230204_222327.jpg
    20230204_222327.jpg
    152,4 KB · Weergaven: 16
Stuurmoffen, banden, mauw ijs.... inkopen, ..
Waar is de tijd dat we t niet wisten en gewoon gingen.. naar?? Want dat wisten we ook niet. 'daar ergens bij de Nürburgring' en er lag slechts een briefje in de tanktas 'Aken-Keulen-Koblenz-Nurburgring'

Bekijk media item 296491
En we hadden al sneeuw bij wegrijden
Op de Avon sportbandjes, M-stuurtje, de eeuwig vastlopende cb-rem, ....
 
Stuurmoffen, banden, mauw ijs.... inkopen, ..
Waar is de tijd dat we t niet wisten en gewoon gingen.. naar?? Want dat wisten we ook niet. 'daar ergens bij de Nürburgring' en er lag slechts een briefje in de tanktas 'Aken-Keulen-Koblenz-Nurburgring'

Bekijk media item 296491
En we hadden al sneeuw bij wegrijden
Op de Avon sportbandjes, M-stuurtje, de eeuwig vastlopende cb-rem, ....
Een avontuur is pas een avontuur als internet uitvalt en de gids verdwaald is
 
Als t echt een ijsbaan is gaan er wel meer problemen krijgen om boven te komen.
Maar als t er een beetje op lijkt pakken we de koffers zo over op een span en dan met aan elke kant een paar man naast de CRF komt die ook echt wel de bult op hoor.
En als t echt niet verantwoord is laat je m gewoon lager staan.

Ik zou er iig niet om thuis blijven.

Vake bi-j te bange!

En löpt wa loss
Als de helling op de camping te glad is kun je om de camping rijden en de achteringang boven gebruiken.
Je komt er dan meteen achter dat het daar vol fourwheel drives met aanhanger staat.
 
Als de helling op de camping te glad is kun je om de camping rijden en de achteringang boven gebruiken.
Je komt er dan meteen achter dat het daar vol fourwheel drives met aanhanger staat.
Ik heb dat hek alleen een paar keer open zien staan op zo dag ochtend toen t pad naar beneden echt te glad was.
Op de vrijdag en zaterdag zit dat hek doorgaans gewoon dicht is mijn ervaring en dat mag van mij ook wel zo blijven.
Is toch wel een beetje de sport toch om boven zien te komen
 
Op.de GL heb ik geen plek voor een sneeuwketting
Heb ooit een poging gedaan met normaal touw om de velg te wikkelen maar dat sleet nat 10.meter al doormidden
 
Ja juist, dat bedoel ik
Niet erg veilig ook. Komt zo veel kracht op.
Op verse sneeuw, vlakke weg.. dan kan t enigszins, daarna ..tja.. gewoon lekker ploeteren en thuis sparen voor winterbanden.
De Conti wintercontact onder Crusty deed over het algemeen bizar goed z'n werk
 
Terug
Bovenaan Onderaan