• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Alu spiegels te koop

Ducati998FE

MF veteraan
Lid geworden
15 okt 2006
Waarderingsscore
0
Deze spiegels komen van de Monster van mijn vriendin af (ivm nieuwe spiegels). Ze hebben 250,- euro gekost.
Ik zou zeggen doe een goed bod en wie weet ben je de nieuwe eigenaar(esse) van de spiegels.

Spiegels kunnen ook verstuurd worden :Y

[Dode link verwijderd]

Fraaie spiegels... roadracing? bodje van100 euro, om voorzichtig de week te beginnen..

Fraaie spiegels... roadracing? bodje van100 euro, om voorzichtig de week te beginnen..

100 vind ze iets aan de lage kant. Voor 150 ben je de nieuwe eigenaar, wil ze er minimaal voor hebben (meer bieden mag ook hoor _O- ). Zie dat je toch in de buurt woont dus verzenden is niet eens nodig, kom ze dan wel gewoon brengen.

dan wacht ik ff het eind van de maand af om te kijken hoeveel poen er nog over is :X, kom er nog op terug!

dan wacht ik ff het eind van de maand af om te kijken hoeveel poen er nog over is :X, kom er nog op terug!

Is goed. Ik ga volgende week op vakantie, als je dan al wat weet laat het dan maar vast horen. Waar in Amsterdam woon je ongeveer?

In de buurt van het surinameplein, ik zou ze sowieso graag swillen zien voordat ik zeker weet of ik ze op de Monster wil..

In de buurt van het surinameplein, ik zou ze sowieso graag swillen zien voordat ik zeker weet of ik ze op de Monster wil..

Is goed hoor. Misschien makkelijk om dit weekend dan ff af te spreken. Als het goed is zijn m'n vriendin en ik dan bij mij thuis (Monnickendam).

[Dode link verwijderd]

[Dode link verwijderd]

Laatst bewerkt:
Zijn ze al verkocht??

Zo niet, zitten er krasjes op of zijn ze echt puntgaaf??

Zijn ze al verkocht??

Zo niet, zitten er krasjes op of zijn ze echt puntgaaf??

Zijn nog niet verkocht. Ze zijn gebruikt, maar zien er verder goed uit. De motor staat sinds een uur in opslag. Over 2,5 week komt deze er helaas pas weer uit wegens de vakantie. Na de vakantie maak ik nog wel ff close-up foto's. Als je ze nou echt wilt hebben ben ik bereid om ze maandag op te halen in Den Helder. (dan zijn er schoonmakers aanwezig en is de motor ook weer bereikbaar). Je kan ze ook ophalen in Monnickendam maar dan moet ik gewoon maar ff heen en weer rijden.

De mensen van TNT zijn ook wel bereid om in mijn vakantie het pakketje te willen brengen ( verzenden is dus ook een optie)

Laatst bewerkt:
Zijn nog niet verkocht. Ze zijn gebruikt, maar zien er verder goed uit. De motor staat sinds een uur in opslag. Over 2,5 week komt deze er helaas pas weer uit wegens de vakantie. Na de vakantie maak ik nog wel ff close-up foto's. Als je ze nou echt wilt hebben ben ik bereid om ze maandag op te halen in Den Helder. (dan zijn er schoonmakers aanwezig en is de motor ook weer bereikbaar)

Als je wilt mag je ze opsturen voor €140,- incl. verzendkosten. :Y

Als je wilt mag je ze opsturen voor €140,- incl. verzendkosten. :Y

Ik wacht nog ff op een reactie van bovenstaande (monsterrr). Reageert hij vandaag niet dan zijn ze voor jou. Dan mail ik jou vanavond ffies voor de gegevens en als jij dan de centen overmaakt dan haal ik ze er maandag voor je af en worden ze meteen verstuurd als het geld binnen is.
Voor €150,- incl. verzendkosten ben jij de nieuwe eigenaar.

Laatst bewerkt:
Ik wacht nog ff op een reactie van bovenstaande (monsterrr). Reageert hij vandaag niet dan zijn ze voor jou. Dan mail ik jou vanavond ffies voor de gegevens en als jij dan de centen overmaakt dan haal ik ze er maandag voor je af en worden ze meteen verstuurd als het geld binnen is.
Voor €150,- incl. verzendkosten ben jij de nieuwe eigenaar.

Wacht je mail wel even af, maar €140 incl. verzendkosten is wel mijn max...... hoger ga ik niet.

Wacht je mail wel even af, maar €140 incl. verzendkosten is wel mijn max...... hoger ga ik niet.

Ik stuur morgen ff de gegevens door. Beetje aan de late kant maar waren nog ff bezig met spullen inpakken voor de vakantie. Met de €140,- gaat ze toch wel accoord.

@ Monsterrr: ze liggen nog steeds klaar hoor. Als je ze wilt zien moet je het ff zeggen dan kan ik ze maandag uit Den Helder ff ophalen.

Nieuwe dag, nieuwe kansen voor deze mooie spiegels....... :)

Ff een vakantie kick vanuit Spanje.

Niemand die nog mooie spiegels nodig heeft?

@Monsterrr: weet jij al wat meer?

Terug
Bovenaan Onderaan