aluminium zitje

peetenglen

Rookie
8 jan 2008
19
0
Hallo, ik wil dit zitje (zie foto) na laten maken in het aluminium. Weet iemand waar ik daarvoor terecht kan? Mvrgr Peter
full
 
JerryT uit het streetfighter forum. die maakt complete tanks/ frames/ zitjes voor streetfighters :Y ..
en hijs goedkoop ook :) maar wel erg druk maar dis niet zon grote klus denk ik

stuur hem een mailtje zou ik zeggen ;)
 
Laatst bewerkt:
:9~ :9~ :9~ :} :} :} :9~ :9~ :9~
kwijl, de moeder van alle caferacers,
prachtig ding en zo te zien in nieuwstaat.

ooit als ik veel geld heb ......... |(

Kijk eens op de site van rocket caferacer parts, hij heeft ze sinds koort in het assortiment
 
Rockert kan je inderdaad vast wel verder helpen. En anders is dit misschien nog iets? Ik zie ook wel eens advertenties staan van iemand uit Rotterdam die zitjes en tanks op maat maakt. Alleen die kan ik nu niet meer vinden.
 
heb ze idd sinds kort, echter niet op voorraad voor een wideline, deze zal op bestelling moeten......als je interesse hebt dan maar pm bittedankuwelzeerbeleefd. wel een super motor trouwens!
 
Laatst bewerkt:
Idd ik zelf ben de gelukkige eigenaar van deze norton. Hier een foto van m hoe ik m kocht. Niks tennadele van de vorige eigenaar alleen smaken verschillen.
full
 
Als je wacht,dan kun je lang wachten;wel zelf actief bellen.
Zoals gezegd Willem Sleutel,tel. via de Norton site,of Morren in Barneveld.
Verder nog de Conimexman via de Triumph riders club bellen,die zit vlak bij Assen.
 
Voor zover iedereen bedankt voor de reacties. Vrijdag kan ik terecht bij casius voor het zitje en probeer gelijk een afspraak temaken voor het afstellen bij FTR. Als het zitje klaar is zal ik er een foto opzetten.
 
heb ze idd sinds kort, echter niet op voorraad voor een wideline, deze zal op bestelling moeten......als je interesse hebt dan maar pm bittedankuwelzeerbeleefd. wel een super motor trouwens!

Zo te zien is dit juist een slimline frame, het "subframe" bestaat uit gebogen buis, bij de wideline is dit een gelaste driehoek die verder naar achter loopt.
 
Laatst bewerkt:
Peet , ik neem even contact met je op als ik uit korea terug ben (achter de volgende week).

Ding moet klaar want de eigenaar staat te trappelen van ongeduld en ik heb nog 1 puntje waar ik aandacht aan moet schenken.
 
is prima ik hoor van je
Peet , ik neem even contact met je op als ik uit korea terug ben (achter de volgende week).

Ding moet klaar want de eigenaar staat te trappelen van ongeduld en ik heb nog 1 puntje waar ik aandacht aan moet schenken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan