Meegs
Die hard MF'er

Zo weer iets nieuws.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

zomer![]()
maaruhhh... zomer, of wat er voor door moet gaan, is nog niet voorbij hoor.
Iets met geduld ofzo?![]()

zomer![]()
geduld![]()
Gewoon zomaar omdat het kan![]()

![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)
Even het textiel uitproberenDan zeg ik; goed bezig
Zo, bijna weekend... en ga maar eens al rollend over straat het weekend in. Nee, geen drank, want ga de bandjes eens laten rollen, wat dijkjes pakken enz.
Gewoon, omdat het kan![]()

veel plezier 
ThnxFlip: gefeliciteerd!

Combinatiebedoel je die aktie van vanavond? Of is gewoon de muurverf in de aanbieding?
Ik hoorde net dat als je een klussenkaart hebt, en die zul je vast hebben, je tussen 18.00 en 21.00 (geloof ik
) 15 % extra korting krijgt. Kan best een hoop schelen als je redelijk wat nodig hebt
![]()

*Verf is duah! 
Heb uiteraard een gamma pas, scheelt best een boel 
Ziet er goed uit

Hou me tegen! Hou me tegen!
![]()
gefeliciteerd!
Thnxword het zwart voor je ogen?gefeliciteerd!
BP; wat kijk je verbaasd?![]()

centjesEven het textiel uitproberen
het is er in ieder geval lekker weer voorveel plezier
![]()
![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)

Dag centjes, hallo leuk huisThnx
Morgen laminaat kopen voor de 1e en 2e verdieping.
centjes

Lekker bezigDat is gelukt, weer ff 175 km erop gezet
Onderweg lekker op t terras spare-ribs gegeten
Textiel bevalt uitstekend, hier geen leer meer![]()

Ik heb tot nu toe alleen maar een hoop spullen en zit nog zonder huisDag centjes, hallo leuk huis![]()

Ik heb tot nu toe alleen maar een hoop spullen en zit nog zonder huis![]()

Mocht het allemaal niet doorgaan kan ik wel mooi mn kamer opknappen met 12.5 liter latex, 5 liter muurverf, 29 rollen behang, een verlaagd plafond, douchekop, en vanaf morgen nog met 55 m2 laminaat

Mocht het allemaal niet doorgaan kan ik wel mooi mn kamer opknappen met 12.5 liter latex, 5 liter muurverf, 29 rollen behang, een verlaagd plafond, douchekop, en vanaf morgen nog met 55 m2 laminaat
![]()
![]()

Hé, het begin is erIk heb tot nu toe alleen maar een hoop spullen en zit nog zonder huis![]()

Dat is gelukt, weer ff 175 km erop gezet
Onderweg lekker op t terras spare-ribs gegeten
Textiel bevalt uitstekend, hier geen leer meer![]()

Ja ziet er wel een beetje verbaas uit heword het zwart voor je ogen?gefeliciteerd!
BP; wat kijk je verbaasd?![]()

Gaan we niet doenHeb nog een klein beetje spaargeld, dus mocht het onverhoopt niet doorgaan, dan neem ik het wel voor weinag over... voor jou toch weer een zorg minder.
Het meeste kan ik nog 3 maanden lang terug brengen