• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Amersfoort Topic deel 52: "Flip de Klusser"

• Onderwerp starter Onderwerp starter #76
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er leuk uit.
Onder het motto:
I like what you've done with the place.

zomer :?
geduld :?

Gewoon zomaar omdat het kan *O*

Dan zeg ik; goed bezig *O*

Zo, bijna weekend... en ga maar eens al rollend over straat het weekend in. Nee, geen drank, want ga de bandjes eens laten rollen, wat dijkjes pakken enz.

Gewoon, omdat het kan :]

Dan zeg ik; goed bezig *O*

Zo, bijna weekend... en ga maar eens al rollend over straat het weekend in. Nee, geen drank, want ga de bandjes eens laten rollen, wat dijkjes pakken enz.

Gewoon, omdat het kan :]
Even het textiel uitproberen :P

het is er in ieder geval lekker weer voor :] veel plezier *O*

Laatst bewerkt:
bedoel je die aktie van vanavond? Of is gewoon de muurverf in de aanbieding?

Ik hoorde net dat als je een klussenkaart hebt, en die zul je vast hebben ;) , je tussen 18.00 en 21.00 (geloof ik :P ) 15 % extra korting krijgt. Kan best een hoop schelen als je redelijk wat nodig hebt :Y
Combinatie *O*

Witte muurverf was al 50% korting, en nu met die actie van vanavond werd dat dus 65%, scheelt best een berg :Y *Verf is duah! :X

Gelijk maar ff stofmaskers meegenomen, ik was er toch :P Heb uiteraard een gamma pas, scheelt best een boel :Y

Even het textiel uitproberen :P

het is er in ieder geval lekker weer voor :] veel plezier *O*

Dat is gelukt, weer ff 175 km erop gezet :]

Onderweg lekker op t terras spare-ribs gegeten :9

Textiel bevalt uitstekend, hier geen leer meer :N

Mocht het allemaal niet doorgaan kan ik wel mooi mn kamer opknappen met 12.5 liter latex, 5 liter muurverf, 29 rollen behang, een verlaagd plafond, douchekop, en vanaf morgen nog met 55 m2 laminaat *O*

:P

Heb nog een klein beetje spaargeld, dus mocht het onverhoopt niet doorgaan, dan neem ik het wel voor weinag over... voor jou toch weer een zorg minder.

Laatst bewerkt:
Mocht het allemaal niet doorgaan kan ik wel mooi mn kamer opknappen met 12.5 liter latex, 5 liter muurverf, 29 rollen behang, een verlaagd plafond, douchekop, en vanaf morgen nog met 55 m2 laminaat *O*

:P
_O-
Als je dat er allemaal opsmeert/plakt/timmert dan weet je in ieder geval dat je kamer een paar m2 kleiner wordt :P

Dat is gelukt, weer ff 175 km erop gezet :]

Onderweg lekker op t terras spare-ribs gegeten :9

Textiel bevalt uitstekend, hier geen leer meer :N
*O*

Ik dacht dat het vandaag ook zo'n beetje hetzelfde weer zou worden als gisteren, maar voorlopig ziet het er redelijk bewolkt uit en geen zonnetje.

Heb nog een klein beetje spaargeld, dus mocht het onverhoopt niet doorgaan, dan neem ik het wel voor weinag over... voor jou toch weer een zorg minder.
Gaan we niet doen :P Het meeste kan ik nog 3 maanden lang terug brengen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan