Opmerkelijk hoe weinig reacties je krijgt als je iets post over de Diversion op dit forum. Dit bewijst hoe passé deze motor wel is. Je vindt ook zéér weinig op de markt om hem te tunen. Wie dergelijke motor heeft rijdt 'em zoals hij is en gebruikt hem in de werkelijke zin van het woord als vervoermiddel. Een no nonsense bike die perfect en betrouwbaar doet waarvoor hij werd ontworpen en daarmee basta !
Opmerkelijk hoe weinig reacties je krijgt als je iets post over de Diversion op dit forum...
Opmerkelijk hoe weinig reacties je krijgt als je iets post over de Diversion op dit forum. Dit bewijst hoe passé deze motor wel is. Je vindt ook zéér weinig op de markt om hem te tunen. Wie dergelijke motor heeft rijdt 'em zoals hij is en gebruikt hem in de werkelijke zin van het woord als vervoermiddel. Een no nonsense bike die perfect en betrouwbaar doet waarvoor hij werd ontworpen en daarmee basta !
Wat dacht je van ombouwspullen uit het streetfighterschap, daar zit genoeg universeels bij, wat ook pasklaar te maken is op een 'wegomlegging'9 postings ...op bijna een maand tijd...waarvan slechts 1 terzake ...is nu precies wat ik bedoelde toen ik bovenstaande schreef......
Opmerkelijk hoe weinig reacties je krijgt als je iets post over de Diversion op dit forum. Dit bewijst hoe passé deze motor wel is. Je vindt ook zéér weinig op de markt om hem te tunen. Wie dergelijke motor heeft rijdt 'em zoals hij is en gebruikt hem in de werkelijke zin van het woord als vervoermiddel. Een no nonsense bike die perfect en betrouwbaar doet waarvoor hij werd ontworpen en daarmee basta !
juist.
die dingen koop je nie om er de show mee te stelen, maar wel voor het non-nonsense motorrijden zonder al te veel hoempapa. 90pk en 90Nm uit een 900cc blok met cardan en nie teveel electronica: simpel efficient goejkoop & weining onderhoud > motorrijden pur sang. Ideaal voor mensen die een motorfiets willen die hen betrouwbaar van A naar B brengt, met daarbij net genoeg prut om op een verloren dag ook es wa scherp te rijden. maw: xj900s is typisch woon-werk paard met ferme toer capaciteiten, maar nixke om "circuitje" te spelen op de openbare weg. 95% van de xj900s eigenaars bouwen hun fiets nooit uit, los van een hoger ruitje, wat zijkoffers (toeren?) en in een zeldzaam geval een onderkuip (vuilbescherming + stroomlijn). Een gemiddelde Xj900 eigenaar verlangt nie veel meer dan dat hij al heeft gekocht ... (uitzonderingen daargelaten)