Andere regelgeving

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zat er wel aan te komen denk ik. Ik kom hier nu zelf vanaf het begin van het jaar ongeveer, en de omschreven "pijnpunten" zijn mij ook wel eens opgevallen.
Het is misschien even wennen maar dat is opzich niet zo vreemd.

Andere fora zoals die van Tweakers.net en Fok! hebben ook een streng moderator beleid en daar gaat het ook goed.

:)
 
ik leef voor off topic gelul, zolang je niemand beledigd moet dat toch kunnen ???
Me too, wat ik me nu afvraag is of ik me nu in moet gaan houden, net op het randje zit of gewoon als nette bewoner van dit forum wordt beschouwt.

P.S. Gelieve even de actie in topic #1 buiten beschouwing te laten. ;)
 
Laatst bewerkt:
We merken het wel... op zich goed om dit aan te pakken. Succes! (ff wat krediet opbouwen ;) )

Vraag: Kan er geen aparte map komen vopor Niet-motorzaken (zoals vragen over mp3 etc...). Kan je Algemeen echt voor motoren houden.

Ga ik over nadenken met de andere modjes.
 
Bij een van deze overtredingen krijg je een waarschuwing...ga je nog een keer de fout in -->ban.

Deze kan permanent zijn, maar ook een week. (Moeten we het nog over hebben)

Geen gezeur, geen gemekker tegen de modjes. Jammer voor je!
Ik vind dit persoonlijk een erg harde aanpak. Wij hanteren op ons forum ook een vergelijkbaar systeem. Maar hier werken we met strafpunten die alleen voor de moderators te zien zijn. Bij 10 strafpunten volgt een tijdelijke ban van een dag of 5. Vervolgens staat die persoon op weer op 0 en wanneer die weer de 10 punten heeft behaald volgt een permanente ban. Voor personen die zich alleen maar hebben aangemeld om te kloten volgt meteen een permanente ban.
 
iig Gefeliciteerd lcb met je "aanstelling" hier
op 't forum.
Ik wens je veel succes en dat je nog veel
gezellige dagen/avonden/nachten mag organiseren.

PS; Worden het nu (hardwerkende) slapeloze nachten? :?

Dank je wel meester Paul ;)

Komend weekend (bbq) wordt een toppertje.
Denk ook dat er niks te "klagen" valt bij voorbaat, met een opkomst van 30 man/vrouw.

En die slapeloze nachten heb ik niet. (Die geef ik aan jou ;) of is het al zover :? )
 
Me too, wat ik me nu afvraag is of ik me nu in moet gaan houden, net op het randje zit of gewoon als nette bewoner van dit forum wordt beschouwt.

Zal toch wel meevallen denk ik :? Af en toe onzin moet toch geen probleem zijn :? Als je echter alleen maar onzin topics start en onzin post in nuttige topics moet je je denk ik zorgen gaan maken.
 
Naar mijn mening: goeie actie van de admin en de modjes.

En LCB gefeliciteerd met je aanstelling bij de crew :)
 
Ik vind dit persoonlijk een erg harde aanpak. Wij hanteren op ons forum ook een vergelijkbaar systeem. Maar hier werken we met strafpunten die alleen voor de moderators te zien zijn. Bij 10 strafpunten volgt een tijdelijke ban van een dag of 5. Vervolgens staat die persoon op weer op 0 en wanneer die weer de 10 punten heeft behaald volgt een permanente ban. Voor personen die zich alleen maar hebben aangemeld om te kloten volgt meteen een permanente ban.

Klinkt goed, maar ik wil die strafpunten openbaar hebben }) . Altijd leuk om standen bij te houden.
 
Op woensdag 12 juni 2002 22:33 schreef Bobbert het volgende:
Sorry dak het moet zeggen, maar ut zat der aan te komen.... kben hier opzich nog nie zo lang ik al een beetje langer, maar merkte al wel verandering ten opzichte van het begin. Veel onzin (niet motordingen) Vragen over mp3 enzo horen hier gewoon niet thuis.

Naja khoop dat het nieuwe beleid beetje gaat werken en dat het een fun motor forum kan blijven :)

:^ hoop dat we niet teveel op onze tanden moeten bijten, maar je ziet deze evolutie helaas overal. Eens er veel mensen samenkomen moeten de regels helaas strenger worden.
 
Klinkt goed, maar ik wil die strafpunten openbaar hebben }) . Altijd leuk om standen bij te houden.

LOL.gif
 
Klinkt goed, maar ik wil die strafpunten openbaar hebben }) . Altijd leuk om standen bij te houden.
Achja hoe ze het hier willen doen interesseerd me vrij weinig. Punt is alleen wel dat als iemand in de kritieke fase verkeerd hij/zij uitgelokt kan worden tot dingen. Dan is die persoon dus zo gebanned terwijl hij/zij niet de aanstichter is van het probleem.
 
Achja hoe ze het hier willen doen interesseerd me vrij weinig. Punt is alleen wel dat als iemand in de kritieke fase verkeerd hij/zij uitgelokt kan worden tot dingen. Dan is die persoon dus zo gebanned terwijl hij/zij niet de aanstichter is van het probleem.

Het wordt met de minuut leuker hier op MF }) }) })
 
Heheeheh tsja bij sommige personen zou het wel leuk zijn als de strafpuntenaantallen bekend worden. Toch leuk om dan reacties uit te lokken. Achja we zien wel wat de mods met dit idee gaan doen.
 
Achja hoe ze het hier willen doen interesseerd me vrij weinig. Punt is alleen wel dat als iemand in de kritieke fase verkeerd hij/zij uitgelokt kan worden tot dingen. Dan is die persoon dus zo gebanned terwijl hij/zij niet de aanstichter is van het probleem.
Dan is hij/zij net zo fout want dan laat hij/zij zich uitlokken. Maar dan zou de aanstichter daarvan nog wel een extra minpuntje mogen krijgen.

Maar doe mij maar geen puntensysteem. We zitten niet meer op de kleuterschool waar iedereen cijfertjes moet krijgen. Iederen kan zich gewoon gedragen en zo niet oprotten. En daar hoef je iemand niet 5 kansen voor te geven.
 
Ook al in een ander topic gezegd...maar ook hier van toepassing....

Het is geen kwestie van in de zeik gezet worden, het is een kwestie van in de zeik gaan staan
 
Ik heb MF eigenlijk al vanaf het begin gevolgd, maar heb pas later geregd.
Je kon over een grote periode duidelijk verandering zien.
Maar dit gebeurd toch als het aantal users xplosief stijgt. Het is in mijn ogen dan ook logisch dat de regelgeving "strakker" wordt, anders heb je kans dat het een puinzooi gaat worden.

Mijn zegen hebben jullie iig :)
 
We merken het wel... op zich goed om dit aan te pakken. Succes! (ff wat krediet opbouwen ;) )

Vraag: Kan er geen aparte map komen vopor Niet-motorzaken (zoals vragen over mp3 etc...). Kan je Algemeen echt voor motoren houden.

Lijkt me niet handig....dan krijg je dat iedereen daarin gaat posten (zie SG van Tweakers) en dan moet je daar weer regelingen voor treffen. Ik geloof dat nieuwe gebruikers van Tweakers nu SG tijdens hun eerste 50 posts niet kunnen zien.......en de Huiskamer al helemaal niet
 
in principe wel, maar het mag over iets anders gaan, maar computer gebeuren vind ik minder gepast
 
Ook al in een ander topic gezegd...maar ook hier van toepassing....

Het is geen kwestie van in de zeik gezet worden, het is een kwestie van in de zeik gaan staan
Is een goeje man :}

Morgen hier eens mee bij een aantal collega's om de oren gaan slaan })
 
Heren ads/mods... jullie zijn goed bezig, ook al moet ik toegeven dat ik ook nog wel es wat onzin heb gepost :+ Vooral het beledigen en/of bedreigen van mede-MF-leden vind ik
vtffani.gif
.

Enne LCB, aangezien jij al langer bezig was met het organiseren van dingen voor MF, had ik al langer het idee dat je deel van de crew was (geworden). Maar is misschien goed dat het nu officieel medegedeeld is door ons opperhoofd ;)
 
Heren ads/mods... jullie zijn goed bezig, ook al moet ik toegeven dat ik ook nog wel es wat onzin heb gepost :+ Vooral het beledigen en/of bedreigen van mede-MF-leden vind ik
vtffani.gif
.

Enne LCB, aangezien jij al langer bezig was met het organiseren van dingen voor MF, had ik al langer het idee dat je deel van de crew was (geworden). Maar is misschien goed dat het nu officieel medegedeeld is door ons opperhoofd ;)
Ik denk dat als we hier allemaal een beetje respect voor elkaar houden dat we dan al een heel eind zijn.

Forum is ook aardig groot geworden dus het zat er aan te komen.

Ennuh LCB: ik heb altijd respect voor motorijdende vrouwen. Die begrijpen mij tenminste :P

En serieus nemen doe ik niemand, including me.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan