andere uitlaat cbr 600f....

utr

MF veteraan
5 feb 2007
1.415
7
wie kan mij wat tips geven voor een andere uitlaat van mijn nieuwe cbr 600f??
wil graag een iets sportievere uitlaat als de originele die er nu onder zit..

grtz
 
Ik zou er een Bos uitlaat onder zetten.
Dat zijn mooie uitlaten zonder zo'n verschrikkelijke beugel om de uitlaat en een goede prijs.

Ik heb zelf ook een CBR600F gehad met een Bos uitlaat en was er zeer tevreden mee!!!
 
besef wel dat alles wat je veranderd aan de in- en uitlaat,
je ook je synchronisatie van je caberateurs weer overnieuw moet doen....
t'is maar dat je het weet ;)
echt niet :S

tenzij je een of andere zieke perfectionist bent :P

Ik heb een Leovinci SBK open demper op mijn CBR600 zitten, loopt als een zonnetje en ik heb niets aan de carbs gedaan.

Als je open luchtfilters monteert zul je wel aan het afstellen moeten.



@TS kijk gewoon eens rond op internet wat je mooi vindt qua uitlaten en luister eens op meetings naar wat je mooi vindt klinken en neem dan zelf een besluit.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een D en D sportpijp, overgenomen van een mede M-F er, € 100,- voor een mooie pijp.

Mooi geluidje met een vreselijk lelijke beugel :N :N

En idd ik ben tevreden, ik wilde wel een carbon bos pijp of een mooie alu Remus, maar beetje prijzig nog.

Gewoon op MP zoeken of op het MF eenbericht zetten.

P.s. CBR 600 F PC 25 en PC 31 ingevoerd of niet allemaal dezelfde pijp, dau ook van een andere past het gewoon.

P.s. 2, nee niet de computter, ik heb hem nog niet afgesteld en heb niet de mening dat dit nodig is, hij loopt prima.

Groet Dirk.
 
echt niet :S

tenzij je een of andere zieke perfectionist bent :P

Ik heb een Leovinci SBK open demper op mijn CBR600 zitten, loopt als een zonnetje en ik heb niets aan de carbs gedaan.

Als je open luchtfilters monteert zul je wel aan het afstellen moeten.



@TS kijk gewoon eens rond op internet wat je mooi vindt qua uitlaten en luister eens op meetings naar wat je mooi vindt klinken en neem dan zelf een besluit.


elke uitlaat heeft een andere tegendruk , bij de een vliegen de gassen er sneller uit dan bij een ander,
zet eens voor de lol vacuummeters op je caberateurs en verwissel eens van uitlaten,
je wilt toch altijd het volle vermogen uit je bike halen,
tenminste...... ik wel........
maar gelijk heb je wel hoor, ben een beetje een zieke perfectionist :W
 
elke uitlaat heeft een andere tegendruk , bij de een vliegen de gassen er sneller uit dan bij een ander,
zet eens voor de lol vacuummeters op je caberateurs en verwissel eens van uitlaten,

je wilt toch altijd het volle vermogen uit je bike halen,
tenminste...... ik wel........
Klopt helemaal, maar wat ik zei is dat het niet nodig is, tuurlijk, als je het volle vermogen eruit wilt halen zullen je naar je carbs moeten gaan kijken (en eigenlijk ook meteen je lucht aanvoer onder handen nemen, open luchtfilters?)

maar hoeveel zou het nou echt schelen? 3 pk? :P

Kijk, als je open luchtfilters monteeert, dan moet je aan de bak (mijn 1100 liep bijvoorbeeld voor geen meter meer met alleen de open luchtfilters, zonder carb aanpassing :P

maar gelijk heb je wel hoor, ben een beetje een zieke perfectionist :W
Dank je wel dat je zo eerlijk bent :P

Kortom: het hoeft niet, maar het is wel aan te raden als je echt het volle vermogen eruit wil halen. :W

\
Ook een Leo SBK!

Mooi geluid en staat verhoudingsgewijs ook mooi!

Sommige pijpen zijn te lang, te dun etc. ik zou sowieso voor een ovale gaan! En met alu zit je altijd goed wat betreft kleur!

Ben ook zeer tevreden over mijn Leo, het is wel een ronde (carbon) uitvoering.
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor alle reacties.....maar heb zaterdag een laser hotcam eronder laten zetten....zonder e-merk....klinkt geweldig... *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan