• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

anders sturen na vork olie verwisselen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fozzy
  • Startdatum Startdatum

Fozzy

Die hard MF'er
Lid geworden
28 mei 2002
Waarderingsscore
0
heb vorige week mijn vorkolie ververst en daarna alles weer in elkaar gezet zoals het was. als ik nu een korte bocht inrij stuurt mijn voorwiel automatisch mee de bocht in (zeg maar als ik de motor 'inkanteld') van alles geprobeert, poten hoger of lager gezet, veerinstellingen op alle mogelijke manieren geprobeert en alles nog een paar keer nagelopen of ik niets iets vergeten was. weet iemand of dit normaal is? het gaat om een cbr600 uit '92

fozzy

FF heel suf misschien, heb dit laatst zelf als 1e klus gedaan...

Ben je begonnen met het losdraaien van de klemmen van de bovenste triple clamp? (hoe heet dat ding in het NL :? ) En heb je ook als laatste actie die klemmen weer vastgedraaid?

Als dat het niet is zou er toch iets anders los moeten zitten, bussen of ringen of id in de vooras verkeerde volgorde? Zou allemaal te voelen moeten zijn als je het voorwiel los van de grond kan krijgen en je het wiel heen en weer beweegt of aan het stuur draait.

Ben wel benieuwd wat het is, beetje om mezelf te check-check-dubbelchecken dus. :)

je zegt als je de bocht instuurt stuurt je wiel mee :? moet dat niet dan?

of hij heeft een jaar lan g k*t gestuurd en stuurt nu zoals het hoort, of ik heb na de operatie iets over het hoofd gezien en hij stuurt nu niet helemaal zoals het hoort... :P

ik heb alles 3x gecheckt en alles zit naar mijn idee goed.

[me]Fozzy gaat voor de zekerheid alles vanavond nog eens uit elkaar halen en opnieuw in elkaar zetten.
[/me]

heb ik iig wat te doen :)

Terug
Bovenaan Onderaan