animo voor strandparty Renesse??

welke datum schikt je het best

  • Zaterdag 30 Juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 31 Juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 6 Augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 7 Augustus

    Stemmen: 1 33,3%
  • Zaterdag 13 Augustus

    Stemmen: 1 33,3%
  • Zondag 14 Augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • maakt mij niet uit

    Stemmen: 0 0,0%
  • ik ga niet........

    Stemmen: 1 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    3

duc 750 ssex ie

MF veteraan
19 okt 2004
9.520
10
Zwijndrecht (Zuid Holland)
hallo daarrrrrrrr.
Alsmaar gaan et moi zaten ff te brainstormen op de trouwerij van onze neef en het leek ons wel leuk om een strandparty te organidingesen op het strand van Renesse.
Barbeque, dooie dieren, drank zelf meenemen, mocht het regenen dan kunnen we altijd nog een leuke tijd hebben in Renesse zelf........zat uitgaansgelegenheid e.d. (je weet tenslotte maar nooit, dus koop je dooie dieren laat), er is ook een strandtent waar evt drank en "gezonder eten" is te krijgen.
als je wilt blijven slapen dan zijn er campings genoeg in de omgeving van Renesse/Haamstede.
wie wil die roept maar.
de datum van dit idee zal liggen ergens in Augustus (ff polletje invullen).
andere ideen zijn welkom, het kan bijvoorbeeld ook gehouden worden op de Brouwersdam maar op het strand vonden wij leuker.
mazzel en tot sinas.

zo ff een polletje toegevoegd, mij lijkt zaterdag 13de wel wat, mooie afsluiting van mijn vakantie!!!

even nog over de camping of hotel, er zijn in en om Renesse veel campings en hotelletjes, de bedoeling is om te verzamelen aan de Rampweg (de weg van de Brouwersdam achter de duinen langs naar Renesse) er zijn daar in de buurt (aan de overkant van de weg verschillende campings hieronder ff een lijstje met campings die max 500 meter wandelen zijn naar de uitgekozen strandopgang;

Camping International Scharendijkseweg 8 4325LD Renesse Tel: 0111 461391
Camping De Kempe Korte Moermondsweg 17 4325LB Renesse Tel: 0111 462540
Camping Seel Scharendijkseweg 10 4325LE Renesse Tel: 0111 461363
Camping t'Zonnedorp Korte Moermondsweg 5 4325LA Renesse Tel: 0111 461412

lijstje met hotels in Renesse;

Badhotel Renesse Laone 2/4 4325EK Renesse Tel: 0111 462500 www.badhotelrenesse.nl (ongeveer 1,5 km afstand)

Zoom-Oord Hotel-Pension Hogezoom 170 4325BJ Renesse Tel: 0111 461860
www.zoomoord.nl (in Renesse dorp)

Zeeuwse Stromen Hotel De Duinwekken 5 4325GL Renesse Tel: 0111 462040
www.zeeuwsestromen.nl (redelijk in de buurt +/- 1,5km)

't Diepe Pension Vroonweg 37 4325DA Renesse Tel: 0111 461905
www.renesse.nl/diepe (Renesse dorp)

Grol Pension Stoofweg 4 4325BB Renesse Tel: 0111 461852 www.pensiongrol.nl
(Renesse dorp)

Hampshire Inn- Renesse Hoogenboomlaan 5 4325DB Renesse Tel: 0111 462510
www.hampshirehotels.nl/renesse (Renesse dorp)

Herberg Anno 1785 Pension De Korte Reke 5 4325AM Renesse Tel: 0111 461072
www.pensiondeherberg.nl (in Renesse dorp)

Kijkduin Pension Rampweg 9 4325LG Renesse Tel: 0111 462465
(lekker dichtbij)

Klokje Hotel Restaurant 't Rampweg 16/18 4325LH Renesse Tel: 0111 461214
www.hotelklokje.nl (is lekker in de buurt kun je kruipend nog naar toe)

Logerij Hotel de Laone 15 4325EG Renesse Tel: 0111 462570
(op ongeveer 1 km van het strand)

Pension Strik Hogezoom 178 4325BJ Renesse Tel: 0111 462030
(in Renesse dorp)

Pension Zoom-Oord Hotel Hogezoom 170 4325BJ Renesse Tel: 0111 461860
(in Renesse dorp)

voor de figuren die alleen een middag/avondje komen kan ik wel wat regelen voor de (overtollige) motorkleding daar we een stacaravan hebben aan de overkant van de Rampweg, mocht het trouwens KL*TE weer zijn dan kunnen we altijd nog uit in Renesse.
 
Laatst bewerkt:
hallo daarrrrrrrr.
Alsmaar gaan et moi zaten ff te brainstormen op de trouwerij van onze neef en het leek ons wel leuk om een strandparty te organidingesen op het strand van Renesse.
Barbeque, dooie dieren, drank zelf meenemen, mocht het regenen dan kunnen we altijd nog een leuke tijd hebben in Renesse zelf........zat uitgaansgelegenheid e.d. (je weet tenslotte maar nooit, dus koop je dooie dieren laat), er is ook een strandtent waar evt drank is te krijgen.
als je wilt blijven slapen dan zijn er campings genoeg in de omgeving van Renesse/Haamstede.
wie wil die roept maar.
de datum van dit idee zal liggen rond de 24 Juli ofzo.
andere ideen zijn welkom, het kan bijvoorbeeld ook gehouden worden op de Brouwersdam maar op het strand vonden wij leuker.
mazzel en tot sinas.

Drank? :}
Dooie dieren? :}
Camping |(

Ik hoor het wel als iemand een betere slaapplaats heeft....
 
Drank? :}
Dooie dieren? :}
Camping |(

Ik hoor het wel als iemand een betere slaapplaats heeft....
full
 
Met je zatte kloten een tent opzetten dat wordt nie wat haha *D
Maar een busje regelen naar een goedkoop hotel. Goed plan. *O*
 
er zijn ook hotels dus check ff voor een nachtje of wat.... wat betreft die tent: die kun je ook VOOR het BBQ en borrelen opzetten natuurlijk!!

wat betreft de datum ff een polletje wellicht? ik kan de 24e niet... zit ik met mijn kont in Turkije :) lekker opgelet, neef :9
 
Leuk idee......jammer hoor....ben op vakantie dan......hou wel van een feestje....



er zijn ook hotels dus check ff voor een nachtje of wat.... wat betreft die tent: die kun je ook VOOR het BBQ en borrelen opzetten natuurlijk!!

wat betreft de datum ff een polletje wellicht? ik kan de 24e niet... zit ik met mijn kont in Turkije :) lekker opgelet, neef :9
 
Zullen we dan maar een offensief beginnen? Oh, en niet 13 aug he....dan is Kane de mijne.....

hahaha.... het is mijn neef, dus ik zal hem vriendelijk maar dringend verzoeken om het te wijzigen :)

bedoel, we kunnen ook een vrijdag pakken... eigenlijk elke avond, want ik ga de hele week daarheen.... :)
 
Wordt een winkeldief nou gewoon gelijk gesteld met een wildplasser?! :N

yep, Zeeland heeft zijn eigen vorm van rechtspraak en dat is niet mals, zo moet een winkeldief zijn eigen gewicht aan rauwe mossels vreten, en een wildplasser zijn gewicht aan bier consumeren.
simpel gezegd heeft in Zeeland alles te maken met gewicht....jack gaat lijnen voor hij op vakantie gaat.....
 
ja, want alles boven de zestien gaat er niej op vacantie. _O-



:W


mooi toch het "schijnt" dat vrouwen dan net "geslachtsrijp" zijn ;)
maar het is idd wel zo dat er veel jonger grut rondloopt ja, maar dat kan de pret niet drukken als je uit gaat.
wij hoopten dan ook dat jullie met aanhang zouden komen om het gemiddelde wat op te krikken, met nadruk op "krikken"...........
allemaal gezeur natuurlijk gewoon lekker komen.
zoals Roy R al meldde zon zee en vrou.... strand.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me gezellig maar zit of nog op me vakantie adres of rond het tijdstip van weer naar huis gaan.... jammer dus, maar ik kan niet '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan