• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Apart forum voor reisverslagen

Squishy

MF veteraan
Lid geworden
9 apr 2008
Waarderingsscore
332
Ik vind het altijd wel leuk om reisverslagen van andere MFers te lezen.
Deze staan echter bij reizen en toeren allemaal door alle andere topics (navigatie vragen, almene vragen e.d.)

Het is natuurlijk geen ramp om even te zoeken, maar ik vroeg mij af waarom er geen apart forum(deel) voor is? Sub-forums worden sowieso niet gebruikt of wel?

We hebben al verschillende subfora. :)

Nadeel van nóg meer subfora is dat ze weinig worden gebruikt en dan krijg je veel lege subfora.
Dat is ook niet bevorderlijk voor de overzichtelijkheid van het forum.
Reizen en toeren is juist opgezet voor de reisverslagen, navigatie en vakanties. ;)

Laatst bewerkt:
Tja.. denk dat et niet rustiger zal zijn dan het zijspannen fora.
Viel me gewoon op dat de reisverslagen snel tussen de vele andere topics verdwijnen en op die manier nadat ze van de 1e pagina zijn door bijna niemand meer gelezen gaan worden.

Met subfora bedoelde ik overigens een mini-fora binnen bijv reizen en toeren, maar dat wordt volgens mij niet gebruikt.

Nee.... want dan krijg je forum in forum in forum. Dat is echt niet zo handig.
En zo kunnen we alles gaan opdelen. ;)

Zijspanforum en bvb scooterforum zijn ook subfora waar lang over gediscussieerd is.
Die zijn ook niet erg druk, maar die twee rubrieken zijn zo specifiek dat er voor gekozen is om het wel te doen.

Reisverslagen zijn dat imo niet want dan wordt het reizen en toeren forum weer overbodig..

edit meangreengirl: spam

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan