Ape hanger? Enig idee waar te koop?

Ja. Olielampje :S

Hoop dat alles er op zit om dat aan te kunnen sluiten.

Ter illustratie. De vorige eigenaar heeft ook een handmatig schakelaartje gemaakt voor het aan- en uitzetten van de ventilator op de radiateur.
Maar goed.
Genoeg te doen dus ;)
 
Een accuraat tellertje zou ik ook nog wel willen. Maar qua knippers heb ik me laten vertellen dat die op oudere motoren nier perse hoeven te zitten. Dus die gok neem ik. Binnenkort nog ff een blauwe kentekenplaat bestellen, maakt het geheel mooi af.
 
Van mij is van 1987, geen verplichte richtingaanwijzers. Foto van mijn fiets staat op de vorige pagina
 
Een accuraat tellertje zou ik ook nog wel willen. Maar qua knippers heb ik me laten vertellen dat die op oudere motoren nier perse hoeven te zitten. Dus die gok neem ik. Binnenkort nog ff een blauwe kentekenplaat bestellen, maakt het geheel mooi af.

Waar bestel je die blauwe plaat
 
Een accuraat tellertje zou ik ook nog wel willen. Maar qua knippers heb ik me laten vertellen dat die op oudere motoren nier perse hoeven te zitten. Dus die gok neem ik. Binnenkort nog ff een blauwe kentekenplaat bestellen, maakt het geheel mooi af.
99% van de motoren die nu nog rijden, moet gewoon raw's en twee spiegels er op hebben.

Degene die het je heeft verteld, weet waarschijnlijk niet hoe het in elkaar steekt.
 
Artikel 5.4.51 VR

Motorfietsen moeten zijn voorzien van:

c. twee richtingaanwijzers aan de voorzijde en twee richtingaanwijzers aan de achterzijde van de motorfiets indien de motorfiets in gebruik is genomen na 31 december 1996; het licht van de richtingaanwijzers van motorfietsen in gebruik genomen na 30 juni 1967 moet knipperen;

Niet verplicht maar als ze er opzitten, moeten ze ook degelijk werken.
 
Heb het van de politie-site en deze discussie is al meermaals op MF uitgevochten. Wij gaan hem niet opnieuw starten;)
Ik interpreteer hem in mijn voordeel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan