ape hanger plaatsen?

20 jan 2010
90
0
deurne
Goede avond iedereen !!! Peter is de naam, 47, en ik rij een Dragstar 650 Bobber. Dus...zo sober en kaal mogelijk...weg spatborden (voor en achter), weg pinkers, spiegels, wat chroom delen overspoten, weg origineel zadel, drag pipes,.....en nog wel wat... nu loop ik al een tijdje met het idee om een ape hanger te plaatsen. Niet zo,n kleintje, nee een 18 inch of zo. Nu vroeg ik mij af of iemand onder jullie hier ervaring mee had. Niet qua rijstijl of comfort, maar qua onderdelen. Uiteraard moet alle bekabeling die op het stuur zit aangepast, d.i. verlengd worden. Iemand een idee waar je dit kan vinden? Of dat aan en schappelijke prijs te vinden is? Ik zie jullie reacties graag tegemoet !!! en ook aan al wie mij geen raad heeft kunnen geven, maar de moeite heeft gedaan om dit te lezen....Bedankt !!!!! Peter
 
hij moet wel stoer zijn, maar ook functioneel..

voorbeeld: grote chromen remschijven. heel gaaf, 1x remmen het chroom is er af. wel mooi, niet functioneel..
grote remschijven niet chroom maar wel werkend. ook mooi, ook functioneel
 
Als je wat functioneels wil, koop je een auto.....
Als je je hart laat spreken...kies je voor 2 wielen....... :Y

HULDUH! Wat een fijne opmerking :) :]

Persoonlijk vind ik gewoon een fly-screen lelijk, en al helemaal de combi, dus ik ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien en of je (Deanovo) mij van gedachten kunt laten veranderen! Verder vind ik die fiets die dan geen poserbike is wel een superlelijke bike, ik stel me zo voor dat de berg op een ware ramp is met een fiets die al 20 graden achterover helt! Then again: nu verklaard die ape zich, daar kun je dan weer aan hangen zonder dat je met een bergklimtocht met je ballen tegen het achterspatbord aan slaat! Vraag me ook af of die uitlaten geen nadelig effect hebben op de prestaties gezien het enorme gewicht dat die dingen moeten hebben, want MAN THEY'RE HUGE!
 
Erased..and..rewind...



HULDUH! Wat een fijne opmerking :) :]

Persoonlijk vind ik gewoon een fly-screen lelijk, en al helemaal de combi, dus ik ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien en of je (Deanovo) mij van gedachten kunt laten veranderen! Verder vind ik die fiets die dan geen poserbike is wel een superlelijke bike, ik stel me zo voor dat de berg op een ware ramp is met een fiets die al 20 graden achterover helt! Then again: nu verklaard die ape zich, daar kun je dan weer aan hangen zonder dat je met een bergklimtocht met je ballen tegen het achterspatbord aan slaat! Vraag me ook af of die uitlaten geen nadelig effect hebben op de prestaties gezien het enorme gewicht dat die dingen moeten hebben, want MAN THEY'RE HUGE!
 
Laatst bewerkt:
Mlaroi,
Het gaat je om aandacht over iemand zijn rug..en in dit geval ben ik dat...of niet?
Sommige mensen kunnen nu eenmaal een ander z'n opvattingen niet accepteren.
En als ie niet wil luisteren, blijven aanhouden en gaan we uiteindelijk maar een beetje bashen.
Ieder heeft een mening, maar jij vormt eigenlijk een ego-tripperig oordeel over een bike waar nog nauwelijks aan begonnen is.
ik betwijfel ook of je ooit met apes heb gereden...vast niet en als ik je website bekijk ben je ook nog niet zo oud...
Voorlopig ben ik, voor zover ik weet, wel mooi de enige die met een VN800 of met een jap in deze setup richting 60's/70's gaat.
En dan i.p.v. alleen een blokje om...ook nog comfortabel mee naar Zuid Spanje of Griekenland gaat tuffen....en da's helaas voor jouw...uniek
Ik kan je nu wel gaan vragen, plaats eens een pic van jouw ongelofelijk unieke mooie motor, zodat we allemaal de enige echte opvatting, de jouwe dus, kunnen volgen...maar bij nader inzien...doe maar niet..ik ben er eigenlijk niet eens nieuwsgierig naar...


Neem het rustig.Het zijn maar brommers he.
 
Deanevo,

zo, gezellig hier. Volgens mij vindt mlaroi die brommer van het plaatje hierboven ergens een spuuglelijk ding, hij heeft het niet over jouw ding (en wat dan nog als het jouw brommer is), dus relax een beetje. Als jij iets mooi vindt, best. Als iemand anders het niet mooi vindt, ook goed.

Tis zoals onze wijze blowende man al zei, benne maar brommers.
 
Deanevo, relax man..

die motor waar je mee rijdt. op welke naam staat ie? die van jou toch?
dan bepaal jij toch ook wat er mee gebeurd?

Ik moet bekennen dat ik ook nog maar 23 ben, en dus van een dikke Fatboy alleen maar kan dromen (al komt ie elke maand wel weer een stukkie dichterbij :) )

ik heb wel behoorlijk wat ervaring met auto's (vooral de golf) en ja, ik ken dit soort kritieken. ik had een paar jaar geleden iets nieuws (op de achterklep alleen de ruitenwisser en sproeier clean) wat iedereen gewoon te lelijk, slap, en half werk enzo vond.. en nu doet bijna iedereen hetzelfde omdat het zo'n subtiele aanpassing is die alleen de kenners maar zien, omdat de slotstrip niet in kleur is en de rest van de klep origineel blijft.

Wat ik hier bedoel: doe je ding, en misschien loop je een paar jaar voor op de mode. Tegen die tijd loop jij met een tevreden gevoel verder als je de zoveelste ape met fly-screen, omdat je gewoon weet dat jij hier ooit de trendsetter van bent geweest ;)
zo gaat het altijd in dit soort wereldjes.. de eerste ape was ook maar een achterlijk ding, en nu zie je er behoorlijk wat mee rijden.
Dit is ook altijd zo in de autowereld. de eerste met een zwart dak was lelijk, de eerste met fluorgele velgen was lelijk, nu is dat allemaal "in" en stoer.
 
Gisteren me nagel ingescheurd bij het kantklossen :( :X




O-)


@Daenavo; gewoon lekker doen wat je zelf wilt.
Iedereen heeft zijn eigen mening, maar dat is een reden tot discussie, niet een reden om af te wijken van je eigen wensen/wil.
En anders moet je eens een zijspan aan je motor knopen, moet je eens kijken wat je dan allemaal te horen krijgt }) :')
 
Ik denk altijd ...hoe meer die afgekraakt wordt hoe beter.
Das invidualisme.En goedkoop.Want hoe minder je eraan doet hoe meer die afgekraakt wordt.
Zo voedt het individualisme ook nog je portemonneaie.Hij wrdt er in ieder geval minder dun van.

Heb ik portemoneej goed geschreven?Fuk t.
Als ik blow wordt ik filosofisch he.En relext.
Kraakl mijn brommer maar af.Doe maar.Maakt me niks uit. :P
 
@ deanovo, van dat kutweer de laatste tijd krijgt iedereen een pestbui...
Bovendien zei ik nog in dat stukje, ben bniewt of jij me van gedachten kunt doen veranderen! Ik respecteert iedereen, vin alleen niet alle motors mooi, zo ook die van de foto niet.
Ben tussen haakjes wel in zuid-engeland geweest, 900 km in 1 dagzonder screen, dus t moet kunnen, maar as jij dat ding liever wel heb moet je dat zelf weten. Lijkt mij alleen niet mooi, maar laat de foto's maar zien,misschien ontwikkel je juist een trend en rijd iedereen met zo'n ding rond van t zomer, omdat we het pr8ig vinden...
 
Beste,

Het ging eigenlijk niet eens zozeer om het schermpje.
Het ging meer om de opmerking in de trant van "lelijke kut motor" waarvan ik als dombo het gewoon verkeerd begrepen had, niet in de gaten dat het gewoon om het bijgevoegde plaatje ging...
Alles chill man...ik neem de woorden terug..(zo ben ik ook wel weer)..


@ deanovo, van dat kutweer de laatste tijd krijgt iedereen een pestbui...
Bovendien zei ik nog in dat stukje, ben bniewt of jij me van gedachten kunt doen veranderen! Ik respecteert iedereen, vin alleen niet alle motors mooi, zo ook die van de foto niet.
Ben tussen haakjes wel in zuid-engeland geweest, 900 km in 1 dagzonder screen, dus t moet kunnen, maar as jij dat ding liever wel heb moet je dat zelf weten. Lijkt mij alleen niet mooi, maar laat de foto's maar zien,misschien ontwikkel je juist een trend en rijd iedereen met zo'n ding rond van t zomer, omdat we het pr8ig vinden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan