Apeldoorn, deel 56, meer Clanmeetings in de nazomer !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
net hebben ze me laatste 2 verstands kiezen er uit getrokken zaten natuurlijk weer veeeeeeel te vast. hier ging ik nog wel ff last van krijgen zij die beul :X :X ik snap al wat hij bedoeld :')
 
Laatst bewerkt:
net hebben ze me laatste 2 verstands kiezen er uit getrokken zaten natuurlijk weer veeeeeeel te vast. hier ging ik nog wel ff last van krijgen zij die beul :X :X ik snap al wat hij bedoeld :')
Aaarghhh...., pijnlijk -O-
Komt wel weer goed schatje.....
 
Huisje gaat niet door
Makelaar
Was
Niet blij met mijn antwoordt
Zaterdag bod gedaan maandag gezegd dat ik
Geen intresse meer hardt kwamen vraag
Tekens bij te staan jaar klopte niet er was nog
Wat kadaster op gevraagd van het huis

Toen kwamen de vraag tekens
 
Laatst bewerkt:
Huisje gaat niet door
Makelaar
Was
Niet blij met mijn antwoordt
Zaterdag bod gedaan maandag gezegd dat ik
Geen intresse meer hardt kwamen vraag
Tekens bij te staan jaar klopte niet er was nog
Wat kadaster op gevraagd van het huis

Toen kwamen de vraag tekens


Jammer Rolf -O-

Al snap ik niet helemaal je verhaal :?
 
Zal anders zeggen als een auto koopt van 2010 en je komt er dag later achter dat die van 2005 is koop je hem toch niet.
Of wel dan :+
Dat maakt voor een auto wel uit maar voor een huis niet zo hoor Rolf.

Belangrijkste is of het huis goed gebouwt is, geen achterstallig onderhoud heeft (moet er veel verbouwt worden etc.), het plekje je aanstaat en uiteraard of de prijs marktconform is.
 
Dat maakt voor een auto wel uit maar voor een huis niet zo hoor Rolf.

Belangrijkste is of het huis goed gebouwt is, geen achterstallig onderhoud heeft (moet er veel verbouwt worden etc.), het plekje je aanstaat en uiteraard of de prijs marktconform is.
Ik hardt er updatje neer willen zetten maar niet gedaan

Voor mij naakt dat wel uit leg er geen broodje ei op. Tafel of wel dan


Naar we gaan Verlopig niks meer doen we wachten rustig af wat 2013 ons brengt dan gaan we weer eens kijken :W :W :W
 
Ik hardt er updatje neer willen zetten maar niet gedaan

Voor mij naakt dat wel uit leg er geen broodje ei op. Tafel of wel dan


Naar we gaan Verlopig niks meer doen we wachten rustig af wat 2013 ons brengt dan gaan we weer eens kijken :W :W :W

Huis, auto, broodje ei, tafel.....WTF? Zitten de boekjes er nog bij, km-stand? Schade gehad, liep de kip op tafel of zat hij achter het stuur van de auto, had ze al eieren gelegd of kwamen ze er gebakken uit, liever dat dan gebakken peren en dan op de blaren zitten......pleur maar in mijn pet zoek het na de pauze wel uit!
 
Laatst bewerkt:
Huis, auto, broodje ei, tafel.....WTF? Zitten de boekjes er nog bij, km-stand? Schade gehad, liep de kip op tafel of zat hij achter het stuur van de auto, had ze al eieren gelegd of kwamen ze er gebakken uit, liever dat dan gebakken peren en dan op de blaren zitten......pleur maar in mijn pet zoek het na de pauze wel uit!
_O-
 
Huis, auto, broodje ei, tafel.....WTF? Zitten de boekjes er nog bij, km-stand? Schade gehad, liep de kip op tafel of zat hij achter het stuur van de auto, had ze al eieren gelegd of kwamen ze er gebakken uit, liever dat dan gebakken peren en dan op de blaren zitten......pleur maar in mijn pet zoek het na de pauze wel uit!

Hoe laat heb jij pauze :?
 
Dat maakt voor een auto wel uit maar voor een huis niet zo hoor Rolf.

Belangrijkste is of het huis goed gebouwt is, geen achterstallig onderhoud heeft (moet er veel verbouwt worden etc.), het plekje je aanstaat en uiteraard of de prijs marktconform is.

:^ maar als je er geen goed gevoel bij hebt... Niet doen :N
 
:W

Alles goed in het Dierense :Y beetje boel tijdgebrek gehad :X maarum weer eens een keertje stappen in het Apeldoornse is best een goed plan *O* *O* *O* *O*

Harry: maar goed dat die automaat niet bij Luz op het werk staat, dan moesten we 'm vaak vullen per dag :P

Soes: nais piccies :Y :Y

Rolf: jammer dat jullie huisje niet doorgaat '(

Eilander: beterschap :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan