apeldoorn, deel 57 meer Clanmeetings in de lente

Status
Niet open voor verdere reacties.
gefeliciteerd allen, ik was hier al even niet meer geweest weinig tijd druk druk druk
wat gaan die pagina dan snel.

lekkere vakantie gehad in oostenrijk sneeuw zat(bier en snaps ook) allen jammer dat mn vader 2 dagen voor vertrek tehoren kreeg dat er was ingebroken bij hem thuis stelletje lamzakken alles overhoop k*t volk

@zoep gave bike :9~
 
Een vrachtwagen stopt voor het stoplicht.
Blonde Alice op een scootertje stop naast de vrachtwagen en spreekt de bestuurder aan: "mijnheer,ik ben Alice en u verliest uw lading"
De bestuurder gromt een keer, draait zijn raampje dicht en rijdt door.
Bij het volgende stoplicht komt het blondje weer naast hem staan
"mijnheer,ik ben Alice en u verliest uw lading"
Geërgerd draait de chauffeur weer zijn raampje dicht en rijd door.
Bij het derde stoplicht weer hetzelfde, "mijnheer,ik ben Alice en u verliest uw lading"
Roept de chauffeur: ..... en ik ben Henk en ik ben chauffeur op een strooiwagen.
 
gefeli marvin beetje laat maar toch

te druk met werk morgen naar luxemburg vrijdag weer thuis tegen de avond hoop ik :Y
 
:W
ik zit toch maar is wat rond te kijken voor 125cc'tjes.
en ik zie toch ook wel wat 2takt 2 cil :P Hoe rijd dat? (Ermh.. dat is denk ik meer uit de tijd van de mensen hier.. daarom maar wat advies vragen.)

En hoe veel zuipt dat? :9 Als ik effen 120moet gassen niet dat ik een weekend een jaar salaris opmaak ofzo :W

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...84ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr

Die zag ik :9 wel geinig..
maja.. een allroad heeft ook wel wat. maarjah ik wil ook wel regelmatig op de snelweg kunnen :N


'n filmpje gekeken van zo'n 2 takt 2 cilinder. best wel geinig. zou zo'n ding eigenlijk onder 'n allroad moeten gooien _O-
 
Laatst bewerkt:
IMG-20130124-WA0003.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan