apeldoorn, deel 57 meer Clanmeetings in de lente

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag 2 in het ziekenhuis met mn dochtertje.
Ze kreeg van het weekend soort van stuipjes. Dus gistermiddag al aan de hart en zuurstof monitor en net een hersenscan.
We wachten nu op de uitslag.
Pff wat ben je kwetsbaar met een kleine. .
 
Dag 2 in het ziekenhuis met mn dochtertje.
Ze kreeg van het weekend soort van stuipjes. Dus gistermiddag al aan de hart en zuurstof monitor en net een hersenscan.
We wachten nu op de uitslag.
Pff wat ben je kwetsbaar met een kleine. .

Klote Roy, sterkte m8.
Hoelang moet Nova blijven of weten ze dat niet?
 
Dag 2 in het ziekenhuis met mn dochtertje.
Ze kreeg van het weekend soort van stuipjes. Dus gistermiddag al aan de hart en zuurstof monitor en net een hersenscan.
We wachten nu op de uitslag.
Pff wat ben je kwetsbaar met een kleine. .


Zo das schrikken -O-
Hopen maar op goeie uitslag :Y
Sterkte!
 
Dag 2 in het ziekenhuis met mn dochtertje.
Ze kreeg van het weekend soort van stuipjes. Dus gistermiddag al aan de hart en zuurstof monitor en net een hersenscan.
We wachten nu op de uitslag.
Pff wat ben je kwetsbaar met een kleine. .
-O- damn, schrikken.... Sterkte!verschrikkelijk zo'n kleintje aan al die testanden...
 
Maar hopen Roy dat het hetzelfde is als die van mij had, ook een soort stuipjes.
volledig aan de monitor, alles ging wel goed, wat ze je ook al niet komen vertellen. :(
Uiteindelijke conclusie: het zijn een soort van stuipjes (duhhh B| ) kon verder geen kwaad, zou vanzelf over gaan. Daarin hadden ze dus wel gelijk. *O* *O*
Ik weet hoe je je voelt kerel. i.i.g. sterkte.
 
Thanks all

We zijn inmiddels thuis.. Uitslag van de EEG komt vrijdag maar ik neem aan dat ze er al wel met een schuin oog naar hebben gekeken anders lieten ze ons niet gaan lijkt me.
Maar dat wachten in een ziekenhuis ben ik niet zo goed in. De dokter zou zo komen zei de zuster, afijn na ruim 2 uur wachten durfde de zuster niet meer naar hem te bellen dus heb ik de beste man zelf maar uit zn kantoor gehaald O-)

Verder is ze kern gezond en mega aktief, gelijk lievelingetje van de kinderafdeling met haar lach.
 
sterkte
Thanks all

We zijn inmiddels thuis.. Uitslag van de EEG komt vrijdag maar ik neem aan dat ze er al wel met een schuin oog naar hebben gekeken anders lieten ze ons niet gaan lijkt me.
Maar dat wachten in een ziekenhuis ben ik niet zo goed in. De dokter zou zo komen zei de zuster, afijn na ruim 2 uur wachten durfde de zuster niet meer naar hem te bellen dus heb ik de beste man zelf maar uit zn kantoor gehaald O-)

Verder is ze kern gezond en mega aktief, gelijk lievelingetje van de kinderafdeling met haar lach.
 
zoiets Jaap :9~
rsv4black.png
 
Damn Jaap, dan staat ie daar zometeen en kun je er alleen maar naar kijken. Komt weer een hoop klotesneeuw zeggen ze.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan