Apeldoorn Topic #54

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W :W :W :W :W :W wakker even meubel op haal en in terborg

druk druk en nog eens druk 1 nachtje thuis zondag avond 11uur weer vertrek :9~ :9~
week je van huis

meisje niet blij :(
 
Heb vandaag even op proef gereden op de nieuwe Husqvarna 900 Nuda en dat beviel zo goed dat we gelijk maar een nieuwe hebben besteld *O* *O* *O*
Wat rijd dat makkelijk zeg :] :] laat het mooie weer maar komen *O* *O*
full
 
Wow , mooi ding joh , heeft toch ook wel iets apart.

en sjonge jonge.. als een van jullie ooit brommer hebt gereden ken je wel.. rijdt er een oude vent voor je op een 80 weg (geen fietspad ofzo dus ik ook mooi daarop) rijdt die net zoon snelheid dat ik nét niet genoeg vermogen heb om hem ik te kunnen halen anders doe ik er te lang over maar gaat die toch niet harder dan 65. sjonge jonge tijd dat ik n motor krijg.
(geen geld uitgeven voor n grotere cilinder ofzo da's zonde van't geld :P)

maar heb net ffn 2/half uur gereden was weer érg tof on en off road. miss alleen mn maatjees om mee te rijden :(.

over paar maanden moter ken ik met jullie mee :)
Nu even lekker weekend vieren

Volgende keer wel mn zaagbroek/motorbroek(die nog kopen) aan. want mn kieen zijn nu érg koud :Y
 
Laatst bewerkt:
Jazeker,ondanks dat het best wel fris was toch een goede indruk van het ding :) plan om de uitlaat lijn te verbouwen is er al dus dat word blaffen met het ding :] :] trouwens zo met org piep klinkt die niks nie verkeerd :) Later dit jaar komt er een nieuwe mapping voor race dempers en die kun je er gewoon zo inzetten zonder weer een andere ecu te hoeven kopen *D
 
Naaf all :W :W

Familie Dee: fijn te horen dat de familie weer compleet is :Y
Veel beterschap voor de kleine meid!!

Ducy: wow nais bike :P :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan