Apeldoorn Topic #58: woar bliev'n de ijsritjes en bbq's

Die nieuwe flitspaal staat wel een meter of 10-15 vóór de plek waar de oude stond.
Volgens mij zat er tot vanmiddag nog niets in het kastje. Ik zal morgen eens even goed kijken, maar ik denk dat de installatie nog niet functioneel is.
 
Die nieuwe flitspaal staat wel een meter of 10-15 vóór de plek waar de oude stond.
Volgens mij zat er tot vanmiddag nog niets in het kastje. Ik zal morgen eens even goed kijken, maar ik denk dat de installatie nog niet functioneel is.
Wel een ladder meenemen Harry! :P

ladder.jpg
 
Jammer te laat gezien CorrieP


Iemand ervaring met een powercommander 5 + quickshifter ?
Heb er net een op de kop getikt en wil deze monteren en ergens laten afstellen..?
Volgens mij ook handig om een bmc of k&n filter te monteren?
 
Prima spul. Even te rade gaan bij Erik Jennes in Apeldoorn aan de welgelegenweg. Heeft mijn Busa ook gedaan.
 
Wel eigen bedrijf gestopt, maar doet nog veel in de dragrace heb ik begrepen. Zal er vast nog wel een beetje bij hobbyen.
 
Net gezien nieuwe digi flitser op de Kar niet voorbij Bredenoord. Een gewaarschuwd mens enz enz.


Die staat er al een paar jaar, daarvoor was het een oude flitser.... Stond er ook al jaren...


groene digitale paal is weg, en plaats gemaakt voor een klein bescheiden (himel) kastje op een slanke paal.

had de transformatie voor mn vakantie al opgemerkt :Y
 
Het Italiaanse gehalte maar eens omhoog krikken hier tussen al dat Japanse ijzer :P .
Ding heeft wat aandacht nodig door riempjes en accu te vervangen :) verder paar krasjes o R kuip maar is te verwaarlozen.Was de prijs ook naar *D *D
Staat trouwens te koop 8-)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan