Apeldoorn Topic deel 49, de top motorclan van 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
:)

full
 
was gezellie in Heteren :Y

nog nooit (zo lang) op zo'n kleine beurs gelopen met zoveel bekenden _O- _O- _O-

japio, bedankt voor de koffie :9




stond maar 1 mooie motor, zwarte kwaak buiten voor de deur :+
:^

Snakey zijn Volvo ZXR stond netjes naast de stoeprand :Y
Ik heb jouw ZX6 wel zien staan....tussen de ducjes
Heb jouw brommer niet zien staan...................of was het een rode? :+

hey heb ik jou weer gemist :W
:W


Helaas wel! -O-
 
Supergezellige dag gehad, veel bekenden (van hier van 't duc topic) maar ook van de circuits.

full



dank voor de komst, superdagje!
 
Shit, weer wat gemist, was kennelijk weer gezellig bij jullie. Moet helaas even flink doorpakken in de weekeinden, moet eind van de maand over zijn en ga ook nog een weekje met vakantie.
Je kunt niet alles hebben :N
 

Was trouwens leuk aan die bar toen ik het bestelde.

Mag ik 7 broodjes frikandel "Jongens, willen jullie ook iets?"

Het gezicht van die man. _O-

Maar was echt een top dag. Helaas met een lichte vertraging. :X Sorry Jaap. :$

Leuke dingen ontmoet en een hoop mooie mensen gezien. (#andersom)
Ook waren er Ducati motoren.

We hebben ons met het FFR team al aardig op de kaart gezet. Het verbaasde ons hoeveel mensen ons volgen op alle media waarop wij actief zijn.

Het was onverwachts druk. Helemaal top. Mede clanners en bekenden het was leuk om jullie te zien. :Y
 
Vandaag weer wat meegemaakt........... Rij achter een grote oplegger uit Rusland op de N18 tussen Eibergen en Groenlo. Dat ding slingert constant van links naar rechts. Dacht eerst dat het Master 24 was :+ of dat de chauffeur niet in orde was. Even verderop ramt hij op een haar na een schoolbus, die hem nog maar net kon ontwijken :X
Vervolgens drukt hij een inhalende motorrijder bijna de linkerberm in :X
Toch maar 112 gebeld. Terwijl ik de wouten aan de telefoon heb vliegt hij een stuk de rechterberm in en knalt een compleet wegwijzerbord omver. Er vliegt een hele lading glas, bord en spiegel over de weg en over mijn auto. Woutentelefoniste: ik weet niet of ik een surveillance in de buurt heb, heeft u schade?
Ik, zou het niet weten, behalve mijn voorruit, daar wel. Zal ook wel hier en daar wat lak af zijn. Zal ik aan de lijn blijven zodat uw mensen weten waar hij nu zwalkt?
Trut: Nee hoor, dat is niet nodig :(
Gaat die vent in Groenlo het ind.terrein op, dacht ik o, die moet hier zij, spreek ik hem even aan, maar nee hoor, hij draait om, om zijn spiegel te gaan zoeken.
Ik weer 112 bellen en dit melden (had nog niks gehoord of gezien wat op een wout leek) zegt dat mens dat het nog wel even kan duren :(
Vervolgens stop die kerel na een nieuwe zwalktocht bij een bushalte waar ik hem aanspreek. Tjemig, komt er eerst een giga wodkalucht uit die kabine en pas daarna pleurt die vent eruit. Daarna nog 20 minuten op die wouten moeten wachten en ruim 2 uur een verklaring afgelegd. BUITEN IN DE KOU GVD :( terwijl die zatlap lekker in een warm busje zat :( :( Nou ja, toch een goede daad verricht.
Hadden echt doden bij kunnen vallen :X :X


http://www.telegraaf.nl/binnenland/8943649/__Bezopen_Pool_van_weg_gehaald__.html?sn=binnenland

Bekende van je? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan