apinestars pak maat 48 + laarzen maat 43

Status
Niet open voor verdere reacties.

je-oentje

Die hard MF'er
12 jun 2005
327
0
Arnhem
Te wegens stoppen met motor rijden. -O-

Alpinestars combi maat 48 enige is dat het labeltje van de rits mist voor de rest altijd netjes ingevet en dus in goed staat en absoluut geen val schade.

Teven een paar laarzen SMX-4 nieuwprijs €160,-
full
 
Hmm die laarzen zijn wel interessant, als ze wat klein vallen zouden ze kunnen passen.. Jammer dat je niet naast de deur woont. Hoeveel dacht je er voor te willen vangen?

P.S.: Zeer spijtig dat je stopt met motorrijden, ik hoop voor je dat het niet voorgoed is :)
 
Laatst bewerkt:
Hmm die laarzen zijn wel interessant, als ze wat klein vallen zouden ze kunnen passen.. Jammer dat je niet naast de deur woont. Hoeveel dacht je er voor te willen vangen?

P.S.: Zeer spijtig dat je stopt met motorrijden, ik hoop voor je dat het niet voorgoed is :)

laarzen wil ik 100 voor hebben....ik ben bang dat het voorgoed is.....ga een ander leven tegemoet nu :z
 
Prjisidee van het pak? Is wellicht wel iets voor mij. Hoe lang ben jij en wat weeg je??
 
Prjisidee van het pak? Is wellicht wel iets voor mij. Hoe lang ben jij en wat weeg je??

ik ben zelf 1.78 en pak zit qua lengte als gegoten...elleen ben ik net iets te smal voor het pak :X
een postuur van 70 kg past het pak erg goed.

ik wil er 300 voor hebben
 
je-oentje! zeer mooi pak!!! combi met die laarzen is echt onwijs vet!!!
jammer dat ik net precies hetzelfde pak+laarzen heb gekocht :P
kom op mensen zeer goed pak voor weinig *D
succes met de verkoop
 
Hoe oud is het pak/hoeveel kmers ermee gereden?
Wat wil je hebben voor de laarzen en pak samen?

olie en filters zijn vervangen _O-

Ik heb het pak nu 2 jaar dus eigenlijk 2 seizoenen...maar op zich zegt de leeftijd niks....het ligt er aan hoe de koe onderhouden is..
Ik wil voor alles echt €400,- hebben gezien de staat
 
slotjes aanvragen les 1:
NIET in het topic roepen om een slotje. De crew leest echt niet alle berichten.

slotjes aanvragen les 2:
NIET een mod mailen of pm-en.

slotjes aanvragen les 3:
Daar is dit knopje
topic-report.gif
rechts bovenaan de pagina voor!
Dan krijgt de crew een mailtje, én het topic krijgt een bepaalde markering die alleen mods kunnen zien. Elke mod kan dan actie ondernemen. Je kunt het gebruiken voor het melden van 2500 posts (dus als een topic “vol” is), maar ook om een advertentietopic te laten sluiten, om spam of een vervelende gebruiker te melden, een topictitel te laten wijzigen etc etc.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan