Aprilia Leonardo 250cc - 1.275,00 Euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij die een motorscooter tracht te verkopen werpe de zoveelste kick..
 
:P

Mille R nog gescoord? :9~~

Haha, nee, was er aangekomen, electra doet niks "ja, hij heeft een dagje buiten gestaan, dat doet hij dan wel eens" even een glimlach verstopt, een prettige dag gewenst en weer naar huis gegaan. Hij zou bij mij 24/7 buiten staan, dan wordt ik een part time werker als ik het zo hoor.

Denk dat ik voorlopig wel bij de jappen blijf :p
 
Heb ik nu nog steeds het hoogste bod ? O-)

Nee, het één na hoogste. Maar die van 1000 euro heb ik ook afgewezen. Maar stel nou dat jij een bod zou doen, zeg, tussen die 1000 en mijn vraagprijs.. O-)

en nee, niet 1001 euro ;)

@the stick: goede keus om die te laten staan idd. Nu op zoek naar een andere literfiets of nog ff doorkachelen op de 600f?
 
@the stick: goede keus om die te laten staan idd. Nu op zoek naar een andere literfiets of nog ff doorkachelen op de 600f?

Ja, weet het zelf ook even niet meer hehe. Heb nu het luxe probleem dat ik aan het verhuizen ga, en dan eerst even kijken hoe ik mijn geld wil gaan verdelen tussen een nieuwe auto/nieuwe motor/nieuw appartement. En nu kap ik met je topic te jacken :p
 
Ja, weet het zelf ook even niet meer hehe. Heb nu het luxe probleem dat ik aan het verhuizen ga, en dan eerst even kijken hoe ik mijn geld wil gaan verdelen tussen een nieuwe auto/nieuwe motor/nieuw appartement. En nu kap ik met je topic te jacken :p

Neehoor, je mag mijn topic kicken jacken zoveel je wil O-)

Ga je een appartement kopen of huren? Auto zou ik een leaseauto nemen, doe ik ook over een half jaar ;) En daarna je ouwe 600Fje aan mij verpatsen voor een knaak en een bounty, iedereen tevreden :P
 
Skopske, enne, Karl, zorg dat je wat geld opzij hebt liggen, het zou zomaar kunnen dat de 600 er toch binnenkort uitgaat, heb weer een leuke aanbedieng gekregen :p
 
Skopske, enne, Karl, zorg dat je wat geld opzij hebt liggen, het zou zomaar kunnen dat de 600 er toch binnenkort uitgaat, heb weer een leuke aanbedieng gekregen :p

Je mag mij best even voorzichting PM'en, smsen, bellen of emailen wat je denkt dat je voor de 600 wil hebben. Hoge kmstand of onderhoud maakt mij niet zo uit O-)
 
Nou, de openingspost wat meer to the point gemaakt. Laat de reacties nu maar komen!
 
Iemand een praktische, zuinige en niet al te langzaam woonwerk-ijzer kopen?

Of wordt het misschien tijd de Tomos van je vrouw de deur uit te doen en een beetje snel stadsvervoer aan te schaffen?

En, hoewel het zonde zou zijn want de Leonardo ziet er nog super uit, eventueel geschikt als pekelfiets. Immers 95% plastic roest niet, alleen zorgen dat de uitlaat en veren zo netjes blijven als ze nu zijn :)
 
Wat een gave scooter!! Ik wou dat ik het geld ervoor had, anders was'ie van mij geweest :9~ :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan