Aprilia PEGASO 650 STRADA uit 2006 25KW!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daxter!

Die hard MF'er
6 nov 2009
388
0
Zwaag
Beschrijving

Mooie goed onderhouden motor die 25kw is, dit is door mobu motoren in enkhuizen gedaan.

De motor heb ik 1,5 jaar geleden bij Bleeker motoren gekocht in Zwaag, motor altijd in onderhoud geweest bij Motorport.

De motor heeft net groot onderhoud gehad, de kettingset is gloed nieuw net als de achterband, tevens is toen een nieuw luchtfilter gemonteerd en is de motor opnieuw afgesteld.

De banden zijn beide in goede staat en zijn michelin pilot road 2, deze staat is erg zeer goed.

De motor doe ik weg omdat ik zwaar mag rijden en een andere motor wil gaan kopen.

Het is een zeer nette en altijd goed onderhouden motor met een hoop accessoires!


Aprilia PEGASO 650 STRADA uit 2006

Kilometerstand: 20.900 km
Segment: All-raod
Bouwjaar: jan 2006
Kleur: Oranje
Cilinderinhoud: 660 cc
Aantal cilinders: 1

Opties en accessoires

• 25KW!!
• Akrapovic uitlaten set
• K&N luchtfilter
• verstelbaar windscherm
• tankhoes
• tanktas

Er altijd contact opgenomen worden voor een bezichtiging en/of proefrondje.

full
 
Laatst bewerkt:
:O:O:O
das toevallig!! ik heb zondag pas een aprilia pegaso gekocht.
ook uit 2006. prrrracthig mooi spul!
doe je die tankhoes ook los in de verkoop?
en die uitlaten set?
 
Nee sorry, ik doe niks los weg.
Ik verkoop alleen mijn motor met alles erop en eraan!
De motor moet gewoon binnen 4 weken weg eigenlijk anders kan ik de dorsoduro niet meer kopen.
Je had hem kunnen overkopen haha, de prijs is minimaal 5000 wat ik ervoor wil hebben vanwege de kosten van alle extra's die erbij zitten.
 
Vette acra's, die wil ik ook wel op de mijne :9~ ... maar vind ze erg duur. -O-

Succes met de verkoop van je fun bike.
 
bedankt!
ja daarom is de prijs ook hoger dan de anderen, ik vond ze namelijk ook duur maar zeker de moeite waard!!
ik hoop dat ik hem snel verkoop eigenlijk, op naar de dorsoduro, nog meer fun als het goed is
 
zo dax toen ging hij in de verkoop :P

ben trouwens die rooie uit de 3e _O- (die met dat beetle kapsel dan :P )

oja ik moet zeggen die akra's klinken echt :9~

:W
 
Laatst bewerkt:
zo eej! ziet er goed uit hoor! moeten alleen nog all-road bandjes onder en het voorspatbord moet omhoog;) haha

maar echt leuk!
5000,- is ook geen gekke prijs btw.
 
bedankt, en nee ik gebruik heb alleen maar voor de op de weg dus vandaar pilot road 2 banden.
maar nee, die prijs is gewoon wat ik er echt minimaal voor wil hebben.
ik vond het ook geen gekke prijs hoor.
is omdat ik die andere motor wil kopen en omdat die anders straks weg is, dat zal zonde zijn als ik die mis loop namelijk.
 
Mooi ding :9~ Zie hem altijd staan bij het Horizon College. Die zwarte SV is van mij :+

Suc6 met de verkoop
 
Beschrijving

Mooie goed onderhouden motor die 25kw is, dit is door mobu motoren in enkhuizen gedaan.

De motor heb ik 1,5 jaar geleden bij Bleeker motoren gekocht in Zwaag, motor altijd in onderhoud geweest bij Motorport.

De motor heeft net groot onderhoud gehad, de kettingset is gloed nieuw net als de achterband, tevens is toen een nieuw luchtfilter gemonteerd en is de motor opnieuw afgesteld.

De banden zijn beide in goede staat en zijn michelin pilot road 2, deze staat is erg zeer goed.

De motor doe ik weg omdat ik zwaar mag rijden en een andere motor wil gaan kopen.

Het is een zeer nette en altijd goed onderhouden motor met een hoop accessoires!


Aprilia PEGASO 650 STRADA uit 2006

Kilometerstand: 20.900 km
Segment: All-raod
Bouwjaar: jan 2006
Kleur: Oranje
Cilinderinhoud: 660 cc
Aantal cilinders: 1

Opties en accessoires

• 25KW!!
• Akrapovic uitlaten set
• K&N luchtfilter
• verstelbaar windscherm
• tankhoes
• tanktas

Er altijd contact opgenomen worden voor een bezichtiging en/of proefrondje.

[afbeelding]
ik wil mij nergens mee bemoeien maar waarom, motor kopen bij bleeker motoren,onderhoud bij motorport en bij Mobu ik snap dit niet helemaal
 
ik wil mij nergens mee bemoeien maar waarom, motor kopen bij bleeker motoren,onderhoud bij motorport en bij Mobu ik snap dit niet helemaal


Nou dat is eigenlijk heel logisch gezien de situatie van toen.
De motor stond te koop bij Bleeker motoren, dus hier heb ik hem ook gekocht.
"Hij zou mijn motor 25 kw maken" het enige wat hij deed is de motor arm afstellen.
Hier kwam ik dus achter en had een discussie met hem hierover.
Toen heeft Bleeker motoren opdracht gegeven aan Mobu om mijn motor 25 kw te maken,
dit hebben hun door middel van ringen in mijn inlaat gedaan en via mijn gaskabel.
Onderhoud doe ik bij motorport omdat ik het een fijne zaak vind om te komen en ze je altijd goed helpen als er iets is.
Dus vandaar dat verhaal.
 
verkocht, slotje!
broertje neemt hem over

Beschrijving

Mooie goed onderhouden motor die 25kw is, dit is door mobu motoren in enkhuizen gedaan.

De motor heb ik 1,5 jaar geleden bij Bleeker motoren gekocht in Zwaag, motor altijd in onderhoud geweest bij Motorport.

De motor heeft net groot onderhoud gehad, de kettingset is gloed nieuw net als de achterband, tevens is toen een nieuw luchtfilter gemonteerd en is de motor opnieuw afgesteld.

De banden zijn beide in goede staat en zijn michelin pilot road 2, deze staat is erg zeer goed.

De motor doe ik weg omdat ik zwaar mag rijden en een andere motor wil gaan kopen.

Het is een zeer nette en altijd goed onderhouden motor met een hoop accessoires!


Aprilia PEGASO 650 STRADA uit 2006

Kilometerstand: 20.900 km
Segment: All-raod
Bouwjaar: jan 2006
Kleur: Oranje
Cilinderinhoud: 660 cc
Aantal cilinders: 1

Opties en accessoires

• 25KW!!
• Akrapovic uitlaten set
• K&N luchtfilter
• verstelbaar windscherm
• tankhoes
• tanktas

Er altijd contact opgenomen worden voor een bezichtiging en/of proefrondje.

[afbeelding]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan