Aprilia RS 125 [25kw] met schade

Jarno81

MF'er
15 aug 2004
106
0
Amsterdam
Hey,

ik wil mijn motor verkopen omdat hij niet helemaal in orde meer is en ik er geen geld meer aan wil uitgeven. Tevens wil ik graag wat zwaarders rijden.

De motor heeft echter wel schade geleden en is daarom misschien iets om op te knappen of voor onderdelen.

Bouwjaar: 1997
Kilometerstand: 28370

Ik heb er in 2003 een ongeluk mee gehad waarna de motor economisch total-loss is verklaard door onder andere kap schade.

De schade die er is:
- Ophang punten radiateur zijn verbogen
- Uitlaat lek (geen vermogen verlies volgens monteur)
- Er zit een scheur in de voorkuip
- De linkerkuip was zwaar beschadigd maar is herstelt en overnieuw gespoten. De ophang punten van het gaasje zijn stuk en daarom zit het gaasje vast met tape.
- Startmotor functioneert echter de overbrenging naar de motor zelf niet goed. Daarom start de motor meestal niet dmv de startmotor. Het schijnt dat het ronseltje (geen idee of ik dat goed schrijf) stuk is.
- De powervalve moet vervangen (deze zit vast en daardoor hapert hij in hoge toerentallen)
- Er zit ergens een elektrische storing in de bedrading waardoor de motor tijdens stationair draaien soms uitvalt.

Ik weet dat het in ieder geval veel schade is/lijkt en daarom hoef ik er ook niet veel voor te hebben.

Ik kan hem aan een schade opkoop bedrijf verkopen voor ongeveer 300 euro. Dus dat is op zijn minst de richtlijn.

Tevens heb ik een leren jas van aprilia (maat XL) die als ie past er gratis bij mag. Deze jas heb ik met korting gekocht omdat de L van aprilia er verkeerd is opgenaait. (Zie Foto's)

Fotos motor:
aprilia1.jpg

aprilia2.jpg


Fotos jas (telefoon kwaliteit):
jas_voorkant.jpg

jas_achterkant.jpg


Als er nog meer vragen ofzo zijn dan kun je dat gerust stellen.
 
...zo, dit zijn de betere verkooptopics!

ikzou zelf mailen, als ik niet eerst mijn eigen motor zou moeten verkopen enz.enz....

Ik denk dat tegen de tijd dat ik dat allemaal gedaan heb, die RS er niet meer is...vergis ik me, mail mij!
 
alleen al voor die onderdelen is ie al meer waard...


en die jas _O-
zeker bij een blinde turk op de zwarte markt gekocht :+
 
Er is op dit moment 500 euro geboden voor de motor.
Als er iemand is die meer bied dan hoor ik het wel.
Ik ga even kijken of ik wat kan afspreken met diegene.
 
Terug
Bovenaan Onderaan