Aprilia RS50

Status
Niet open voor verdere reacties.

Filipino

Die hard MF'er
3 dec 2005
813
0
Bunnik
Ik weet dat het een motor-forum is, maar toch is dit een soort klein motoortje ;)


Hierbij bied ik mijn Aprilia RS50 uit 2000/2001 aan.


De brommer is helemaal orgineel op de uitlaat na ( Gianelli uitlaat), hierdoor gaat hij ongeveer 80 km/u.

De brommer is motorisch perfect, enkele maanden geleden is er een onderhoud gepleegd door de dealer voor 420 euro, om hem weer helemaal op en top te maken. Daarnaast zijn er altijd A-merken smeermiddelen gebruikt zoals Repsol en Castrol.

Zitten net nieuwe Tandwielen+ketting op (Regina Race ketting, duurdere versie dan de Gold versie en kan tot 250cc aan). Is nog geen 100 km mee gereden!
Ook is er ongeveer duizend km geleden nieuwe achterwiellagers ingezet, door de dealer, voor 60 euro.

Bonnen van al het onderhoud en de materialen zijn aanwezig!

Kortom: Dealer onderhouden!

Optisch zijn de velgen gespoten wat hem zeer goed staat. Wel zitten er wat kleine krasjes en beschadigingen op de brommer.

De brommer staat al op kenteken, wat ook 80 euro kost. Datateg en bon van aankoop zijn ook nog eens aanwezig.

Daarnaast zit er een WA-verzekering bij t/m mei. Deze krijg je erbij!

Mijn vraagprijs is verlaagd van 1400 naar 1200 euro, ik wil em dus wat sneller kwijt, zijn al genoeg mensen langsgeweest die em voor 1200 wilde kopen, dit heb ik altijd afgeslagen, maar ik wil em nu toch wat sneller kwijt dus hij mag weg voor 1200 euro. Hij is in iedergeval altijd goed onderhouden.


Mail: filipino_online@hotmail.com
Tel: 0633809488

rstekoop.jpg
 
benader strret-fighter is (steven)
d8 dat hij op zoek was naar zo`n ding om te verbouwen

hij is te vinden onder streetfighters/-z1100 project-










suc6 met de verkoop 8-)
 
Ik zal em zoeken, bedankt!



(Ik weet dat het een brommer is hoor! (Ook maar enkel omdat er 50cc opzit, wat hij remt echt hard, en je kan er echt goed plat mee door de bochten! *O* Ik gebruik em echt puur als toermot...bedoel toerbrommer :+ )

MSS zoontje van die iets leuks zoekt, vandaar dat ik em ook hier te koop zet ;)
 
durf je zelf niet op de foto :+

zou het op marktplaats, speurders, brommer.2ehands.nl of het brommerforum proberen
 
@ Aprilia2000:
Ik weet er alles van! Bedankt ieder geval ;)

@ Sebas:
Hij staat al op Apriliaforum, Aprilia2000, Brommerforum, 2dehands

:9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan