Aprilia RSV 1000 R '04 nu Â?6500,- !

Status
Niet open voor verdere reacties.
De waarschijnlijke opvolger :)
Minder snel, minder mooi, maar leuker om te touren ;)
0107_zoom+2001_aprilia_futura+front_side_view.jpg
 
Ben nog niet uitgekeken op de TLR..

over een jaar of 2 is een RSV Mille R Factory wel een leuke opvolger :9

Zo een mooie fiets raak je echt wel kwijt :Y
 
Ook mooi voor onder de kerstboom ;)

Inruil mag trouwens ook ookal heb ik de vervanger al staan maar wie weet heeft er iemand wat moois in de aanbieding :)
 
Het is niet echt de tijd geloof ik he?
Tijdelijke prijsverlaging naar 7499, mocht hij dan niet weggaan dan wacht ik het voorjaar wel weer af en zet ik er zelf wat km's bij :)
 
klopt, maar ik heb hem nog niet langgenoeg kunnen proberen om te kunnen beslissen of ik dr op blijf rijden ;) mocht ik het toch niks vinden komt er denk ik een bandit1200 8-)



EUHMMMMM!!!!

(owke ik heb ook een Bandit 600N gehad)

maar als je dan toch iets anders wil met meer comfort en toch een beetje de bink wilt uithangen, dan kun je met mij ruilen O-)


1260469533-570.jpg
 
Erg mooie motoren die xjrren 8-) maar de reden dat ik voor een (oudere) bandit 1200 wilde gaan is vooral omdat ik daar nog wat aan kan verbouwen (ander kontje, ander uitlaatje, bellypan noemt maar op) en dat zou bij zo'n xj gewoon zonde zijn.

Desalniettemin heb ik wel interesse, wil je me een mailtje sturen met wat meer info? mail staat in m'n profiel
 
Euhmmm,


ik plaatste de reactie in een opwelling hoor, ik heb de XJR pas een half jaar :)
en moet dus nog een paar duizend kilometers mee maken :]


Misschien achter een jaartje of 5 :$ :9

suc6 met de verkoop!
 
Mooi fiets!!

Ik rij zelf een Street Triple '08, heerlijke fiets maar heb toch me oog al een tijd op de RSV gefixeerd.

niks voor jou een street? :P
 
ooooh wat een super machtig ding :9~
waarom ben ik nou nog geen 21 B| ..
zo'n ding zou heel mooi staan bij ons in de schuur :Y
 
Mooi fiets!!

Ik rij zelf een Street Triple '08, heerlijke fiets maar heb toch me oog al een tijd op de RSV gefixeerd.

niks voor jou een street? :P

Ik heb eigenlijk nog nooit op een 3-pitter 4-takt gereden, misschien vindt ik het wel wat :) Stuur me anders even een mail met wat gegevens erover
 
Even om hoog m'n shiny bike *D

Een moto guzzi bellagio of een aprilia dorsoduro lijkt me ook wel wat als inruil, ff rustiger en meer rechtop 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan