Aprilia RSV 1000 R uit 2004

damn '(


Arm.jpg
 
het irritante van de verkoop van zo'n fiets op marktplaats lijkt me, dat je allemaal van die mannetjes krijgt die ook een keer op een Mille willen hebben gereden

Tja, krijg je dat natuurlijk ook nog... Autodealer vertelde laatst dat hij een M5 of een 6-serie (ik weet het niet meer) voor een proefrit had meegegeven aan iemand. Omdat de dealer het al niet helemaal vertrouwde, had hij het originele rijbewijs achtergehouden. Maakte niets uit: auto verdwenen. Man was schijnbaar niet geheel onbekend bij de politie en had zoiets al eerder geflikt.

Een maatje van mij is motoragent. Misschien vraag ik hem wel om (met z'n privé-motor) mee te rijden tijdens de proefrit. Die raak je niet zomaar kwijt. :N

Moet ik alleen wel nog eerst even een potentiële koper vinden...
 
Ik geen rijen voor de deur verwacht, maar er is wel heel weinig interesse... -O-

Vraagprijs gaat nog één keer omlaag, daarna gaat 'ie voor EUR 9.750 op de bekende verkoopsites:

Nu vaste prijs --> EUR 9.250,00!! *O*
 
-O- Ik had toch op iets meer interesse gehoopt... Zo vreselijk lelijk of duur is 'ie toch niet? ;(

Ik heb inmiddels iemand gevonden die EUR 7.500 wil betalen. Vind ik toch wat aan de lage kant. Vanavond dus maar op marktplaats en speurders, maar als er nog MF-ers zijn die EUR 8.500 te besteden hebben: grijp nu je kans om deze mooie fiets te kopen en je kunt nog een paar (na)zomerweken de show stelen! Ik wil deze motor snel kwijt, want ik heb inmiddels een andere investering in gedachten, dus doe er je voordeel mee.
 
Mooie Mille met ongeveer 10.500 km op de teller. Helaas staat deze motor teveel binnen en heb ik besloten dat ik het geld beter voor andere zaken kan gebruiken...

(Afbeelding)

Deze RSV heeft recentelijk een grote beurt gehad waarbij zowel voor-als achterband zijn vervangen. Banden (Diablo Corsa's) zijn dus nog splinternieuw. Ook de door Aprilia voorgeschreven modificaties (achterbrug) zijn uitgevoerd. De motor is als nieuw, inclusief ketting en tandwielen. Aangezien we geen garage hebben, staat de motor in huis en komt met slecht weer niet buiten. Er is niet mee gestunt en de motor heeft op 1 puntje steenslag na absoluut geen schade. Om het geluid helemaal :9~ te maken zit er een uitlaatsysteem van Akrapovic op. VASTE PRIJS is EUR 9.250. Inruil is geen optie aangezien ik er (voorlopig) echt mee stop.

Als ik nog iets vergeten ben te vermelden, dan hoor ik het wel. Foto is niet super, maar als het weer het de komende week toelaat, zal ik buiten even een paar mooiere plaatjes maken.

Deze mooie motor staat nog niet op marktplaats. Ik hoop hier een liefhebber te vinden. Dus: wie biedt op dit Italiaanse raspaard? :}
 
hey,

ik heb misschien ook wel intresse...

kan je me mailen op willian punt verhoeven op hotmail punt com

Als het idd williaN is, dan heb je mail...

Overigens ter info voor evt. andere geïnteresseerden, de bike staat sinds gisteren in consignatie bij Motoport. Meer foto's vind je op hun site. Er zou vandaag of morgen een handelaar komen die wellicht interesse heeft, maar dan houd ik er het minimum aan over. Ik verkoop 'm liever zelf aan een particulier. Houdt iedereen er meer geld aan over, behalve de handelaren...
 
Laatst bewerkt:
Als het idd williaN is, dan heb je mail...

Overigens ter info voor evt. andere geïnteresseerden, de bike staat sinds gisteren in consignatie bij Motoport. Meer foto's vind je op hun site. Er zou vandaag of morgen een handelaar komen die wellicht interesse heeft, maar dan houd ik er het minimum aan over. Ik verkoop 'm liever zelf aan een particulier. Houdt iedereen er meer geld aan over, behalve de handelaren...

stuur me maar effe een mail op free2respond@yahoo.com
ben eigenlijk op zoek naar een 2003 model, maar wie weet...
 
Schopje was niet meer nodig. Hij is verkocht *O*

Wat mij betreft kan er een slotje op! 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan