Aprilia Rsv-Mille 2000 ( 2400 euro )

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaDog

MF veteraan
3 jun 2008
1.047
0
Merelbeke , België
Ok bij deze ben ik dus eens aant kijken of er intresse is in mijn Aprilia Mille
Bouwjaar 2000
Km 30800 ( komen er wel elke dag bij natuurlijk hij staat niet stil )
Op +- 29000 km onderhoud van 30k gehad
Wat wel niet te zien is is de nieuwe Akra demper die erop zit en een leuk geluidje maakt ( orginele krijg je der ook bij )
En een setje Michelen pilot power 2ct met minder dan 500 km derop


dus foto tijd ( foto's zijn van tijdens de aankoop ondertussen zitten de banden en uitlaat er al op )

2po1gs5.jpg

2zem78m.jpg

28w0a6d.jpg

2yphnw1.jpg





Nu elke motor heeft minpunten dus deze ook
Hij is als eens onderuit gegaan ( maar alles is nog recht )
De achterbrug is beschadigd ( oppervlakkig )
Geen Orginele beugel voor de demper
En hij wordt niet gekuist voor levering
En dan het belangerijkste , op mijn papieren ( gelijkvormigheids attest + invoer papieren ) is er een type fout in het chassis nummer gemaakt
ipv een X staat er een Y op 9de plaats wilt zeggen dat het volgens de papieren een 2001 zou zijn .
Heb hiervoor geinformeerd en het is allemaal doenbaar om dit terug in orde te krijgen .
Maar eerlijk gezegd doe ik er de moeite niet voor .
Aangezien mijn dealer gestopt is , en de dichtsbijzijnde andere geen euro van me zal krijgen is mijn keuze gemaakt .
Dus je hebt zelf de keuze , of gebruiken als circuitfiets of geduld hebben en alles in orde brengen .
Wel met Belgische papieren

Nu de vraagprijs 2400 euro
 
wat lees ik nu :o

komt er wat anders voor terug :?


tuurlijk maar omdat ik bij de aankoop al zat te twijfelen tussen een supermotard en een mille ben ik eens gaan kijken wat ik met de mille doe en om eerlijk te zijn is deze moto daar veel te goed voor .

Ik rij veel te weinig km's , bovendien is het bij ons nu zo dat de plaatselijke speeltuin zo goed als gesloten is ( 24/7 controle )

En nu heb ik de kans om een mooie SM aan te schaffen dus was men keuze snel gemaakt ...
Deze motor is gemaakt om te rijden dus is het beter dat iemand anders der plezier aan kan beleven als ik .

( dat en dan natuurlijk dat de mille levensgevaarlijk is voor men rijbewijs }) leuk voor de een maar niet voor mij heb deze binnenkort voor een nieuwe job echt hard nodig )
jaja een SM is een speelfiets maar hier in de omstreken is er minder controle op rijstijl dan op snelheid
 
Laatst bewerkt:
Heb je meer plaatjes van de schuifschade, is het kuipwerk ook stuk?
Stuuraanslagen nog helemaal ok?
Onderhoudshistorie erbij?
Wat is de schade aan de achterbrug?

waar woont u? komende week ben ik in de buurt,als het me meevalt neem ik ,m direct mee in de aanhanger...... ik zoek n.l. een circuit RSV voor evt. extra als wegmotor functie, dus heb tijd zat om op NL platen te wachten , maar jouw x en Y verhaal moet wel kloppen,daarom ga ik het eerst ff proberen uit te zoeken...ik ga geen geheelde fiets kopen :N :N
 
Heb je meer plaatjes van de schuifschade, is het kuipwerk ook stuk?
Stuuraanslagen nog helemaal ok?
Onderhoudshistorie erbij?
Wat is de schade aan de achterbrug?

waar woont u? komende week ben ik in de buurt,als het me meevalt neem ik ,m direct mee in de aanhanger...... ik zoek n.l. een circuit RSV voor evt. extra als wegmotor functie, dus heb tijd zat om op NL platen te wachten , maar jouw x en Y verhaal moet wel kloppen,daarom ga ik het eerst ff proberen uit te zoeken...ik ga geen geheelde fiets kopen :N :N

heel veel ineens , kzal ff proberen antwoorden :)

woonplaats is Gent ( België )
Kuipwerk is heel geen afgebroken stukken ( wel een paar krasjes ) , vorige eigenaar heeft hem over laten spuiten reden dat ik het weet is omdat ik hier en daar meerdere stofjes in de lak zie .

Ik heb geen idee wat stuuraanslagen zijn dus als je me dit kunt uitleggen kan ik je daar antwoord op geven . als je bedoeld of die een stuurprobleem heeft dan nee , stuur + stuurdemper werkt goed ...

Onderhoudshistoriek heb ik spijtig genoeg niet , Ik heb de Moto bij QMS in Melle gekocht . Aankoop was simpel ik heb hem 1 vraag gesteld :
"Is de Moto goed ? " daarop kreeg ik het antwoord : "Ja"
dus alles is in orde .
En zijn woord is voor mij goed genoeg . Tuurlijk is dat voor iedereen anders begrijp ik ook wel maar das mijn standpunt .

Schade aan de achterbrug is mijn eigen fout , aangezien ik spijtig genoeg geen orginele akra demper beugel heb heb ik dit moeten aanpassen met een andere beugel . heb de demper te dicht op de achterbrug laten slepen ... ondertussen is dit aangepast . maar jammer genoeg te laat , heb het niet in de gaten gehad .


Y en X situatie is mij zo uitgelegt door 2 verschillende Aprilia dealers . Dus daar maak ik me geen zorgen om :P . Ik ben niet op de hoogte op dit vlak van motoren ik kan alleen zeggen dat het bij renault net zo is 1 letter staat voor het bouwjaar ...
een chassisnummer heeft 17 cijfer-letter combinatie en het is het 9de nummer .
dus voorbeeld
abcdefghY12345678
abcdefghX12345678
Zou natuurlijk wel heel toevallig moeten zijn maar ik begrijp je bezorgdheid .
Ik heb al 2 keer controle gehad en enkel de opmerking gekregen dat ik het in orde moet maken , men verzekering is er ook van op de hoogte en die heeft hem gewoon dubbel verzekerd , op nr-plaat en chassisnummer .


Ik zal extra foto's proberen maken voor het weekend , moet eerst kijken of men maat beschikbaar is voor de foto's te nemen aangezien gsm foto's waardeloos zijn .


Ik hoop dat deze antwoorden iets of wat hulpvol zijn indien niet hoor ik het wel ok :)
 
GSM foto's zijn beter dan niets.. Post die, en later dikke hi-res van een echte camera :+


Strakke motor! Doet me altijd 'n beetje denken aan een RS125/250 (OM)
enne, watskeburt met de rimstriping?
 
Laatst bewerkt:



Euhm nee _O- .
Nee sorry is best een mooie auto maar ik rij niet met de auto . ik haat het zelfs ik heb wel een auto maar die is voor men ma / vrouw en de kids .
beetje late reactie had het niet gezien



Tevens ook een verzoek aan de mods om een slotje te plaatsen , mijn beest heeft een nieuw thuis gevonden waar de motor zeker tot zen recht gaat komen en hopelijk de mens er veel plezier van gaat hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan