Aprilia RSV Mille 2002 Red

Brakke Gaid

MF veteraan
18 feb 2003
3.029
0
Rotterdam
Te koop:
Mijn mooie RSV Mille
- Bouwjaar: 2002
- Km-stand: 28.000 (loopt iets op met mooi weer)

Onderhoud:

- Altijd netjes onderhouden, alle bonnen sinds nieuw (2002) zijn aanwezig
- Voorband 80%, achterband 70%
- Remblokken in zeer goede staat
- Ketting en tandwielen 3000km, netjes bijgehouden dus gaan nog heel lang mee

Extra's:

- Blueflame uitlaat (originele uitlaat krijg je ook)
- Powercommander USB prof. geinstalleerd (bon aanwezig)
- K&N luchtfilter en luchtfilterbox-modificatie
- Professioneel afgesteld op Dynojet-bank
- Zwart ruitje
- Kleine kentekenplaathouder
- Stalen remleidingen
- Bijrijders-afdekkapje
- Datatool alarm met afstandsbiedingen
- Haynes service manual/boek erbij
- Rode rimstriping
- Carbon kroonplaatbeschermer

Motor is perfect afgesteld, zodat deze helemaal niet bokt in lage toeren. Soepel vermogensafgifte en uitermate snel! Een hele mooie, goede motor die zijn geld absoluut waard is. Quanta costa nou?? PRIJS: 4350 naar 4200 VOOR SLECHTS 3999 euro (vaste prijs!)


Proefrit mogelijk.

MvG
Brakke
 
Laatst bewerkt:
Feateaus!

g==.jpg

N2q0lpvh16JDCiVnPMcMEw==.jpg

nvA==.jpg

G8HOnw6rMIWKuMc1pgfSZg==.jpg

TAM2Vs9bLIZIfri5V+s97g==.jpg

OUb3tVT8D6KFDwHN5PYOlg==.jpg

dxE38PBrlA==.jpg

EnIwA==.jpg
 
Laatst bewerkt:
Thanks!

Hij rijdt echt heel soepel, heb net stukje gereden. En laagtoerig (onder 3k) bokt hij niet eens. Beste RSV die ik ooit gehad of gereden heb.

Kickje.
 
Daarvoor is hij nou juist gemaakt ;)

Succes metde verkoop, mooie bike 8-)


In de bergen rij ik...uhm..tja... nogal sportief om het zo maar te zeggen O-) O-)
Op mijn plaat gaan sluit ik alles behalve uit.....en daarom liever op een oude racer onderuit gaan die je goedkoop en makkelijk kan fixen dan op deze schoonheid.

Thanks voor de kick (verkapte eigen kick)
 
In de bergen rij ik...uhm..tja... nogal sportief om het zo maar te zeggen O-) O-)
Op mijn plaat gaan sluit ik alles behalve uit.....en daarom liever op een oude racer onderuit gaan die je goedkoop en makkelijk kan fixen dan op deze schoonheid.

Thanks voor de kick (verkapte eigen kick)


als je in de bergen op je plaat gaat dan zou ik nog het minst zorgen maken om de motor. Zeker in de Alpen en Pyreneeën waar soms de afgrond behoorlijk diep is.
 
als je in de bergen op je plaat gaat dan zou ik nog het minst zorgen maken om de motor. Zeker in de Alpen en Pyreneeën waar soms de afgrond behoorlijk diep is.

Je hebt helemaal gelijk, en ik doe ook wel rustig aan maar er zijn 2 redenen om niet met deze bike te gaan
1- Met een oudere bike maak ik me niet druk ALS ik op mijn plaat ga (ik doe natuurlijk wel rustig als ik diepe afgronden zie)
2- Wij doen veel aan wild-kamperen, waardoor we vaak op zanderige, modderige, steile hellingen komen. En hierbij is er ook wel een grote kans dat je de motor omlegt. Vorige jaar zijn we met 3 x FZR600 op vakantie geweest en 2 daarvan (waaronder ik) hebben hem toch wel een keertje moeten neerleggen. Risico van wildkamperen zeg maar....


Hieronder 2 fotos van afgelopen vakantie met 3 FZR600s.
full
 
UK, maar dat zie je ook terug in de prijs ;)

Deze helemaal goed en kosjer dat je kan bewijzen?
Kan me nog die zx6r herinneren die ik van je had gekocht en dat was een kompleet rampenplan tot politie aan toe die aan de deur kwamen omdat ie in Engeland nog als total-loss op papier stond bij data-tag B|

Niks tegen jou, maar wil niet een goede vriend enthousiast laten worden voor niets. Hij heeft namelijk een goede CBR600F staan die eventueel ingeruild kan worden.
 
Deze helemaal goed en kosjer dat je kan bewijzen?
Kan me nog die zx6r herinneren die ik van je had gekocht en dat was een kompleet rampenplan tot politie aan toe die aan de deur kwamen omdat ie in Engeland nog als total-loss op papier stond bij data-tag B|

Niks tegen jou, maar wil niet een goede vriend enthousiast laten worden voor niets. Hij heeft namelijk een goede CBR600F staan die eventueel ingeruild kan worden.

De reden dat je deze fiets alsnog aan je vriend wil aanbevelen zal wel ook deels te maken hebbe met het feit dat ik achteraf ook gewoon bereikbaar ben geweest toen bijv. je wiel een afwijking had en gericht moest worden. Daar heb ik ook gewoon de helft voor betaald, terwijl ik dat niet verplicht was, maar omdat ik het gewoon klote vond dat het zo liep.

Die ZX6R was mijn eigen eerste fiets ook (was net van 25kw af) en had toen veel minder kennis dan nu. Ik heb er zelf normaal gebruik van gemaakt en alle papieren waren bij aankoop ook aan jou overgegeven, inclusief kopie van de oude UK documenten. Als ik een boef was en dit had geweten dan had ik jou die papieren natuurlijk nooit gegeven (zaten geloof ik ook de oude datatag papieren bij of niet?). Ook niet geheel onbelangrijk....je hebt me hierover nooit gebeld of gemaild! Ik ben alles behalve onredelijk en vind het jammer dat je het me nu pas verteld. Heb ook geen kans gehad om je op de een of andere manier te helpen.


Hopelijk geloof je me, en zo niet dan wil ik je best kopie van documenten van deze motor geven zodat je deze vooraf checkt. Ik heb zelf de kriebelziekte m.b.t. motoren waarbij ik vaak motoren koop en tijdje op rij en weer iets anders koop. Dik geld is het allesbehalve, maar hierdoor kan ik op motoren rijden die ik me normaliter niet echt kan veroorloven (vandaar ook dat ik een oude racer wil om op vakantie te gaan).

MvG

Brakke

(P.S en om te bewijzen dat ik echt van die ZX6R hield, hier nog een foto uit de oude doos. Welke gek gaat zulke sullige fotos maken van een motor waar hij niet verliefd op was?)



full
 
Laatst bewerkt:
Daarom zei ik ook dat ik jou er niet op aankeek. Dat van de data-tag was snel opgelost, de agent kwam kijken naar de staat van die motor en ik hoefde alleen de hoes op te tillen om 'm te laten zien. Maar was toch weer ff schrikken.

Maar omdat het een buitenlandse motor is zijn de papieren van z'n verleden extra belangrijk, zolang je die hebt is er geen vuiltje aan de lucht. Zit je nog steeds in Maastricht trouwens?
Overigens weet ik niet wat m'n maatje wil met z'n cbr, aangezien dat het absoluut geen ragbak van 800E is weet ik niet of jij er dan interesse voor hebt.
 
Laatst bewerkt:
M'n maatje gaat morgen een rondje rijden op m'n sl1000 om te zien of een 2cil echt wat voor hem is. Zal hem nog een schop geven om wat over z'n cbr te mailen.
 
THanks voor de kick.

@Pas: Ja is goed. Vind deze Vtwin persoonlijk heel erg soepel van alle twins die ik gereden heb, maar heb zelf nog nooit op een SL1000 gereden.

MvG

Brakke
 
Hmmm twijfel.. 2cilinder is geil...
Ik onthou deze ff... wil in de loop van augustus een nieuwere motor naast de stunter hebben.

En dat wordt een RSV, Gixxer600/750 of R6... 3x raden waar de voorkeur naar uit gaat :+
 
Hmmm twijfel.. 2cilinder is geil...
Ik onthou deze ff... wil in de loop van augustus een nieuwere motor naast de stunter hebben.

En dat wordt een RSV, Gixxer600/750 of R6... 3x raden waar de voorkeur naar uit gaat :+

Gixxer 750???


Laat maar weten, proefritje kan altijd. Ga komende vrijdag wel 2 hele weken op motorvakantie (niet op de RSV) naar de Franse Alpen en Pyreneeeeeeeeeeen!!!

Woehoeee!
Tot 7 augustus zal ik helaas niet veel (lees: niet) op internet zijn.
 
Gixxer 750???


Laat maar weten, proefritje kan altijd. Ga komende vrijdag wel 2 hele weken op motorvakantie (niet op de RSV) naar de Franse Alpen en Pyreneeeeeeeeeeen!!!

Woehoeee!
Tot 7 augustus zal ik helaas niet veel (lees: niet) op internet zijn.

Neuh RSV... *O*
Ja ik ga ook nog een weekje met de motor weg, naar de Alpen :9 .. Van 2 tot 9 aug.
Dus komt goed uit. Miss kom ik dan daarna wel kijke ..

Kan mooi me 206 nog verkocht worden. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan