Aprilia RSV Mille 2003 R

En een schopje voor een stadsgenoot.
Al wat op het oog Giel??

Nee... heb de laatste tijd ook geen last meer van de klachten die ik voorheen wel had. Erg vreemd.

Áls ik hem verkoop, komt er iig een nieuwere Tuono voor terug.
 
caution-this-is-sparta1.jpg

Kick
 
Vraagje: wat voor zadeltassen heb je daar achterop zitten? Binnenkort ben ik als het goed is ook trots eigenaar van een mille, en daar wil ik net zoals ik bij jou op de foto's zie ook mee naar het buitenland. En dan zijn zulke tassen wel handig..
Verkoop je deze misschien ook?
 
ontzettend mooie fiets,

Wat doet deze kilometerstand nou met zo'n motor?

Niets. Ding blijft maar doorgaan. Hij heeft net de grote beurt gehad, waarbij de kleppen niet gesteld hoefden te worden.

Wat Pretpiloot zegt, blokken zijn onverwoestbaar, mits er gewoon olie en benzine in zit :+
 
Vraagje: wat voor zadeltassen heb je daar achterop zitten? Binnenkort ben ik als het goed is ook trots eigenaar van een mille, en daar wil ik net zoals ik bij jou op de foto's zie ook mee naar het buitenland. En dan zijn zulke tassen wel handig..
Verkoop je deze misschien ook?

Ik gebruik de cheapest Oxford zadeltassen. Dat zijn deze

Kwalitatief zeer goed, en goedkoop. Gebruik ze nu jaar of 4.
 
Afgelopen 4 dagen in de Eifel gereden met de Aprilia, waarbij er 2000km is bijgezet. Problemen met de polsen waren niet meer aanwezig, en begin steeds sterker te twijfelen of ik hem überhaupt wel ga verkopen. Hij gaat alleen weg wanneer er een goed bod wordt gedaan, en niet voor bodemprijzen.

Kilometerstand is nu 49.600km, en er wordt nog mee gereden. Grote beurt is 9 augustus uitgevoerd bij een kilometerstand van 47.500.
 
Nog 400 km erbij zetten en je kunt de motor als ingereden verkopen :+

Succes met de verkoop of lekker mee blijven rijden,vindt het een van de mooiste motoren ooit gemaakt ! En die sound :9

Groeten Magnamannetje.
 
En even een nieuw foto'tje uit de Eiffel. Voor de details hoef ik hem niet te posten, want daarvan zie je er niet zoveel :+ Maar gewoon, omdat ie mooi is!

italiaan.jpg
 
Afgelopen 4 dagen in de Eifel gereden met de Aprilia, waarbij er 2000km is bijgezet. Problemen met de polsen waren niet meer aanwezig, en begin steeds sterker te twijfelen of ik hem überhaupt wel ga verkopen. Hij gaat alleen weg wanneer er een goed bod wordt gedaan, en niet voor bodemprijzen.

Kilometerstand is nu 49.600km, en er wordt nog mee gereden. Grote beurt is 9 augustus uitgevoerd bij een kilometerstand van 47.500.

fuck, je gaat eerder de 50k halen dan ik op me VFR _O- die staat nu op 49600 nogwat maar me vakantie is voorbij _O- en woonwerken vind ik geen reet aan :')

kickje!
 
God wat rijdt dat ding verschrikkelijk :+ ik was blij dat ik weer op mijn kawa mocht klimmen na onze swap van een paar uur. :+

[me="baka"]is neit van de italiaanse motoren[/me]








disclaimer: ding rijdt uiteraard niet verschrikkelijk, maar hij strookt niet met mijn smaak :P
 
God wat rijdt dat ding verschrikkelijk :+ ik was blij dat ik weer op mijn kawa mocht klimmen na onze swap van een paar uur. :+

[me="baka"]is neit van de italiaanse motoren[/me]

disclaimer: ding rijdt uiteraard niet verschrikkelijk, maar hij strookt niet met mijn smaak :P

Ach... zo'n speciale Italiaan is voor speciale mensen :+ ;)

Hier in de Eiffel, met standaard demper:

eiffelp.jpg
 
Laatst bewerkt:
even voor de kick, Eifel is met 1 f :p

mijn pols begon vandaag weeer op te spelen. tis net russisch roulette zo'n ritje. de ene keer wel, dan andere keer niet.
 
even voor de kick, Eifel is met 1 f :p

mijn pols begon vandaag weeer op te spelen. tis net russisch roulette zo'n ritje. de ene keer wel, dan andere keer niet.

Ik haal dat vaak door elkaar. Eifel en Eiffeltoren :P

Volgend jaar rijd je op een Z1000 :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan