Aprilia RSV Mille R SBK Replica ('2000) 4999€!

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan laat ik mijn kudde dwergpinchers op je los...

of je kan even kome zwemmen in de piranha tank }) je mag zelf kiezen lol

Pas maar op, want anders neem ik mijn nieuwe partner in crime mee })
full
 
inruilen doen ze niet he johan,(duc store) en opkopers doen niet aan aprilia blijkbaar...


KICK!!!

de fiets moet dit weekend echt weg!!!!
wie intresse heeft, laat 't zsm weten, ik wil er nog wel wat vanaf doen tot een mooi rond getal...

tel +32498461262
 
Verkoop mij nou gewoon wat van dat carbon, dat scheelt weer en de motor zal heus niet minder opleveren :)

Grtz Zieke

ben ik niets mee he zieke... ga echt niet liggen prutsen om die undertail eraf te halen ,heb 'r 2 dagen werk aan gehad om 'm mooi eronder te krijgen...

de rest van die spullen passen niet btw...

kickje, wie kan ik hiermee gelukkig maken...?
 
als ik geld had meteen, woon zelfs in de buurt. Maar je bent een jaartje te vroeg. Ik vind het in ieder geval een prachtbike.
 
en jij gaat een jaartje te laat zijn :W

kunde nie wa vroeger beginne rijden en die van mij kopen ? :)

wie 'm koopt gaat er heel veel plezier aan beleven,net nog ff een kort ritje gemaakt en hij rijd echt wel lekker, alleen ben ik verliefd op die 1098S.... })
 
daarstraxx nog een lekker ritje gedaan met 'm


als ie van het weekend niet weg is blijft hij gewoon staan in de garage onder een hoes en ga ik 'rmee op Zolder rijden, zo zit dat

dat waren de oorspronkelijke plannen toch zo wie zo als ik volgend jaar een 1098S zou aanschaffen, wordt 't wel wat duurder financieren maar dan is het maar zo, zo'n mooie bike voor minder wegdoen dan ik uiterst in gedachten had doe ik niet

dinsdag komt de 1098S binnen bij de dealer *O*
 
geraak voor vrijdag niet tijdens de openingsuren op de bank :no: ::) ) dus moet ik nog ff wachte :'(

dus hij kan nog weg aan 5000€ :X

hebbe? ff belle voor een afspraak...
 
Godverdikkie, mannen. Niemand een RSv, als je er 1 wilt moet je deze kopen want de eerste jaren zal je er geen 1 vinden die zo goedkoop is. Dus sla nu echt je kans :]
 
Inderdaad, die prijs slaat helemaal nergens meer op..... :?

Dat je die super fiets nog niet kwijt bent!!! I don't get it...

Grtz ZIeke
 
Als ge nu nog heel veel visjes komt kopen dan kan ik opslag vrage en dan kom ik hem wel halen :p

is echt een prachtige RSV, ben vorige keer gewoon de hele tijd erachter blijve hange om op da sexy kontje te geile :-) (dat van de moto dus:p)
 
Als ge nu nog heel veel visjes komt kopen dan kan ik opslag vrage en dan kom ik hem wel halen :p

is echt een prachtige RSV, ben vorige keer gewoon de hele tijd erachter blijve hange om op da sexy kontje te geile :-) (dat van de moto dus:p)

ik wist 't eh vies menneke })

welkom op MF btw maat *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan