Aprilia RSV1000R '04 > 5900 euro

Herr.ik.

MF veteraan
27 nov 2003
9.609
71
Bussum
Met veel moeite en pijn toch besloten om de RSV weg te doen

Het is voor mij niet verstandig om hem te houden for the sake of mijn rijbewijs of erger..





De achterbrug modificatie is uitgevoerd door de Aprilia dealer


Ik heb de motor eind vorig jaar gekocht. Ik heb met de motor met ongeveer 20km/u een schuivertje gemaakt waarbij beschadigd zijn: -spiegel, zijkap, uitlaat (originele). Deze zijn allen vervangen en er is niets meer van te zien!

Originele uitlaten, hier zit dus was krasjes op! (Klein, bijna niet te zien)

Foto's op aanvraag
Motor is verder spik en span. Kom gewoon een keer kijken bij serieuze interesse.
Seizoensprijsje van 6100,-
Winterprijs (Vast) 5900 euro :Y :Y

5500 euro!!
 
Laatst bewerkt:
300,- geboden voor de GSX; de RSV, hoe mooi ook past nog niet bijna in mijn budget.

Heb jij weer meer onderhandelingsruimte voor de RSV en ik zoek voor komende winter (duurt gelukkig nog lang) een pekelfiets.
 
sorry hoor, maar de mensen die hier 300 euro bieden etc snappen het coole van zon aanbieding niet. Omdat hij de GSX "gratis" erbij biedt, wil niet zeggen dat het ding bijna niks waard is.

Hij gaat dus echt niet voor net niks zijn GSX weg doen en dan 300 euro van de RSV afhalen, die een potentiele koper er zelf zo ook wel vanaf kan lullen.
De waarde hier is de perceptie van meerwaarde en niet de daadwerkelijke meerwaarde.

Top-actie dit en zeker die bike niet los verkopen tenzij je er een goed bedrag voor kan krijgen!
 
jaja.. dus als ik opzoek ben naar een RSV, dan zou ik eerder voor deze gaan omdat ik er een gratis GSX met werk bij krijg?

De GSX is niet compleet waardeloos, maar er zal nog wel meer werk aanzitten dan dat nu kort omschreven is. Daarnaast mag er altijd op geboden worden, en je geeft zelf al aan dat als meneer een goed bod krijgt hij hem wel weg mag doen..

Anyway, ik bied er 400,- voor!
 
jaja.. dus als ik opzoek ben naar een RSV, dan zou ik eerder voor deze gaan omdat ik er een gratis GSX met werk bij krijg?

De GSX is niet compleet waardeloos, maar er zal nog wel meer werk aanzitten dan dat nu kort omschreven is. Daarnaast mag er altijd op geboden worden, en je geeft zelf al aan dat als meneer een goed bod krijgt hij hem wel weg mag doen..

Anyway, ik bied er 400,- voor!

De gsx gaat voorlopig niet alleenstaand weg.. Of er moet natuurlijk een echt bod komen :)

Ik rijd er nu nog elke dag mee naar mijn werk omdat mijn DRZ gestolen is en ik wacht op terruggave. Ding rijdt prima je kan er zo een tocht mee naar Duitsland oid maken :Y
 
sorry hoor, maar de mensen die hier 300 euro bieden etc snappen het coole van zon aanbieding niet. Omdat hij de GSX "gratis" erbij biedt, wil niet zeggen dat het ding bijna niks waard is.

Hij gaat dus echt niet voor net niks zijn GSX weg doen en dan 300 euro van de RSV afhalen, die een potentiele koper er zelf zo ook wel vanaf kan lullen.
De waarde hier is de perceptie van meerwaarde en niet de daadwerkelijke meerwaarde.

Top-actie dit en zeker die bike niet los verkopen tenzij je er een goed bedrag voor kan krijgen!

Zemel niet, ik ben gewoon op zoek naar een goedkope fiets voor erbij. Als iemand hem ergens gratis bij aanbied en hij noemt hem zelf al "pekelfiets met werk" en er is al 200 op geboden mag ik toch zeker 300 bieden, hoe "cool" de aanbieding in jouw ogen ook is.

Maar ik begrijp dat TS zelf hem liever niet los verkoopt dus zoek ik verder.
 
Laatst bewerkt:
Zemel niet, ik ben gewoon op zoek naar een goedkope fiets voor erbij. Als iemand hem ergens gratis bij aanbied en hij noemt hem zelf al "pekelfiets met werk" en er is al 200 op geboden mag ik toch zeker 300 bieden, hoe "cool" de aanbieding in jouw ogen ook is.

Maar ik begrijp dat TS zelf hem liever niet los verkoopt dus zoek ik verder.

Als de RSV na een maandje nog niet verkocht is dan gaat de GSX los in de verkoop.. Maar niet voor 400 euro :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan