Met B switch je van trip km naar vmax en vgemiddeld. Met R reset je datgene waar je op dat moment op staat (even ingedrukt houden). C gebruik je om de rpm in te stellen wanneer je schakellampje moet gaan knipperen, met D kan je de voltage van je accu checken en je klok instellen. A weet ik even niet meer.Kan iemand me helpen met de uitleg van al die knopjes op de teller? A/B/R/C/D ? Ik kan niet uit alles wijs zeg maar.
Ook krijg ik mijn dagteller niet gereset?
Beste MF-ers,
Na een jaar of 4 VFR 800 te hebben gereden ben ik sinds gisteren de trotse eigenaar van een zilveren Falco. Zocht een sportieve fiets voor dagelijks gebruik en die heb ik denk ik gevonden. Fijn blok, heerlijk sturen en goede looks
Wel een aantal vragen na de eerste paar ritjes.
1) Kan iemand me helpen met de uitleg van al die knopjes op de teller? A/B/R/C/D ? Ik kan niet uit alles wijs zeg maar.
Ook krijg ik mijn dagteller niet gereset?
2) Een speurtocht naar open dempers (met db-killer) heeft vooralsnog niet veel opgeleverd. Zijn deze 2ehands uberhaupt vindbaar? En nieuw heb ik ook niet veel kunnen vinden? Iemand hier die toevallig weet welke dempers nieuw passen?
Alvast hartelijk dank
Grt,
Bram
Past die van een mille ook? Zo ja dan heb ik 1 van E30 voor je gevonden.He mannen,
Ben nog op zoek naar een tankhoes voor de Falco.
Nou zag ik een Falco te koop staan met een hoes die ik wil : http://link.marktplaats.nl/m788289745
Die gast gemaild en eerst reageerde hij wel om die hoes los te verkopen maar dat is naar radio stilte gegaan.
Als je die hoezen zoekt op af1 dan zijn ze gruwelijk duur. Heeft iemand er nog een liggen of weet iemand er een ergens voor een zacht prijsje ?
Nee dat niet helaas, is een Bagster.Is dat die AF1 racing hoes ? : AF1 Racing Aprilia | Vespa | Piaggio | Guzzi | Norton | Ural | Zero
Zoja, kan het altijd proberen
Hallo
Ik merk dat ik met mn 1m97 op de falco vol in de wind zit ik vraag me af of een double bubble ruit iets zou helpen dus mijn vraag is:
Wie heeft er een double bubble ruitje op zn falco en hoe bevalt dat? En heb je er een plaatje van?
Ik heb dus bij de double bubble het zelfde idee, dat die ook meer turbulente wind gaat geven als je in een "normale" zithouding rijdt.Dubbel bubble op een Falco ben ik nog niet tegengekomen.
Wat ik wel had, is een zgn. Flip-Up (van Puig). Dat was geen succes. Ik kreeg echt veel meer turbulente wind precies op m'n helm.
Uiteindelijk heb ik de flip-up verzaagd naar "normale" proporties toen ik een SBK stuur op de Falco heb gezet.