[afbeelding]
Deze bougie zat er ook los in. En mist dus een klein vitaal onderdeeltje. De andere bougie van dezelfde cilinder (de voorste) was zwart en vet terwijl de beide van de achterste mooi koffiebruin waren en dus een goede verbranding hadden.
Is nu starten lopen. Dus lijkt mij wel de issue. Zitten niet voor niks 2 bougies in per cilinder en hij zat gewoon los dus dat helpt ook niet.
Weet iemand zo of alle vier de sets bobine/kabel/bougie dop hetzelfde zijn?
Voorste set:
AP0265482 HT COIL - NB
AP0265244 EXT.SPARKPLUG CAP
AP0265246 INT.SPARKPLUG CAP
Achterste set:
AP0265480 HT COIL
AP0265244 EXT.SPARKPLUG CAP
AP0265246 INT.SPARKPLUG CAP
Dus de voorste bobines zijn net iets anders t.o.v. de achterste, en de binnenste bougiekappen zijn anders dan de buitenste.
Super, hier kan ik wat mee. Waar vond je dit? Dan kan ik in het vervolg eerst zelf eens goed zoeken
Heb ik gedaan, maar die passen helaas niet. De Raptor is aardig krap gebouwd dus er is geen ruimte voor een reservoir aan de shock..
Ik weet dat de Falco schokbreker niet geweldig is, maar op een Raptor schijnt het een aardige verbetering te zijn t.o.v. origineel.
Dus, als iemand zijn oudje nog heeft liggen, graag
Dus, als iemand zijn oudje nog heeft liggen, graag