Inderdaad, zo perfect ingeregeld hoor je zelden.Een netjes afgestelde motor doet dat niet toch?
Hoeveel voor het zadeltje?Iemand interesse in een prettig zadeltje?
Ik heb eventueel ook alle rode kuipdelen in de aanbieding mocht er interesse zijn. (Die zou ik het liefst in een keer verkopen.)
Alles wat rood is dus ook tank en zo.
Foto staat in de homepage link onder mijn naam.
<<-- Daaro.
Staat een achterveer op het rsv mile forum hier zo. Zal dat gaan passen op de falco.
Tevens nog een paar uitlaten en past dat ook.
Duke Nukem in "Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 1..."
Wat betreft je achterveer, daar heeft een beste man ooit eens een overzicht van gemaakt.
The Definitive "What Shock Fits" Thread for Falcos
Plaatje doet het niet meer, maar ik kan kijken of ik die hierop kan krijgen (Heb hem wel op mn mobiel).
Assen, zolder, lelystad (kan niet zolang meer ivm uitbreiding luchthaven) en Zandvoort
Vraagje, weet iemand welke imbusmaat het borgmoertje in de koppelingshendel heeft? Het boutje welke de stift borgt die de zuiger indrukt. Ik moet hem verstellen maar heb natuurlijk nergens zo'n kleine maat........
Vraagje.
Kan iemand mijn uitleggen waar die blauwe draai "schakelaartjes" in je ECU precies voor zijn. Dus waar de linker voor en waar de rechter voor is. En wat ik er precies mee kan afstellen?
Ik heb er al een gabro chip inzitten.
Alvast bedankt
Die 2 blauwe potmeters zijn ervoor om het mengsel van elke cilinder in te stellen.
De linker is voor de achterste cilinder, de rechtse voor de voorste. Met de klok mee maak je het mengsel rijker, tegen de klok in armer.
Ik heb ook de gabro chip erin en heb de mijn gewoon allebei op 12 uur staan.
tldr; boutje in olietank gevallen, waar op letten bij verwijderen van de olietank?