Aprilia tuono 2004

Daan87

MF'er
10 aug 2005
36
0
Nijmegen
Hallo,

Erg mooie Aprilia tuono te koop aangeboden bouwjaar 2004, kilometerstand 21.700.
De motor verkeert in een uitstekende conditie. De reden van de verkoop is de start van mijn nieuwe studie.
De motor staat op twee nieuwe banden, Michelin pilot power, verder is die voorzien van een leovinci uitlaatsysteem/demper. Dit zorgt voor een geweldig geluid. De orginele uitlaat word ook bijgeleverd. En er zijn witte knipperlichtjes gemonteerd. De motor heeft altijd binnen gestaan en heeft geen schade.
De richtprijs is 6500,-of doe een serieus bod. Voor vragen kun je altijd mailen of bellen naar 17.00 uur. Tel 06-44361142. Inruil op een supermotard is bespreekbaar.

Groetjes Daan Raafs

full
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Erg mooie Aprilia tuono te koop aangeboden bouwjaar 2004, kilometerstand 21.700.
De moter verkeert in een uitstekende conditie. De reden van de verkoop is de start van mijn nieuwe studie.
De motor staat op twee nieuwe banden, Michelin pilot power, verder is dievoorzien van een leovinci uitlaatsysteem/demper. Dit zorgt voor een geweldig geluid. De orginele uitlaat word ook bijgeleverd. En er zijn witte knipperlichtjes gemonteerd. De moter heeft altijd binnen gestaan en heeft geen schade.
De prijs is een richtprijs of doe een serieus bod. Voor vragen kun je altijd mailen of bellen naar 17.00 uur. Tel 06-44361142.

Groetjes Daan Raafs [afbeelding]


tog cheen stuudii neederlants hoop ik?
wel gelijk een corrigerend tikje voor deze fiets
 
Nee geen studie nederlands :P. En de richtprijs is 6500,- euro, geen geld toch voor deze mooie fiets.

Groeten Daan
 
Ik heb je gemaild voor wat meer foto's

Heb zelf ook wat foto's toegevoegd van mijn KTM.

Groeten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan