Arlen Ness gloednieuw pak!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brakke Gaid

MF veteraan
18 feb 2003
3.029
0
Rotterdam
Te koop aangeboden:

Mijn net nieuw gekochte ARLEN NESS LS1- 3257. Maat 54, zwart/wit/grijs.
Dit is een geweldig mooie race-overal, MET gloednieuwe Arlen Ness kneesliders erbij.
Het pak heeft ook een hele mooie aero'bobbel'


Voor fotos: HugeDomains.com - Ottimoto.com is for sale (Ottimoto)


Reden dat ik hem verkoop...BLIJKBAAR valt Arlen Ness ietsje kleiner uit dan normaal en ik ben sinds mijn laatste motorpak al iets breder geworden EN ik heb een buitenkansje om een Dainese Laguna Seca te kopen die ik eigenlijk wou (maar nog niet kon betalen).
Ik heb dit pak dus slechts 1x aangeprobeerd, er is nooit mee gereden.

Dit pak kost in NLD 750-800 euro zonder kneesliders.

Prijs is VAST 550 euro 450 euro!. (of te ruil tegen een nieuwe Laguna Seca Zwart:P)
 
Laatst bewerkt:
Je woont een beetje ver weg, anders was ik hem wel komen passen


Ow crap!

Bedankt dat je dat zegt.
Ik ben al een tijdje verhuisd ------> Rotterdam!


Misschien is dat iets meer in de buurt ;)

MvG

Brakke

Edit: bij je beroep staat beursjongen. Werk je toevallig op/in de buurt van Beursplein 5?
Ik kom daar regelmatig, ben daar komende donderdag toevallig? Misschien kan ik mijn pak dan meenemen.
 
Laatst bewerkt:
Edit: bij je beroep staat beursjongen. Werk je toevallig op/in de buurt van Beursplein 5?
Ik kom daar regelmatig, ben daar komende donderdag toevallig? Misschien kan ik mijn pak dan meenemen.
Ik werk daar helaas niet meer in de buurt, maar op de Zuid-As. Ik woon wel in de buurt van het centrum, maar zou er pas tegen 7 uur kunnen zijn. Laat maar weten als het uit komt.

1.90m bij 85 kilo gaat dat een beetje lukken?
 
Wat voor een maten heb ik nodig om het pak goed te passen?

Ik ben zelf ong 1.88
en weeg 90 kg.

Probleem bij mij is dat ik in de schouders en borst breed ben ( fitness veel O-) 8-) ).
Heb daardoor problemen met alle pakken en niet alleen met motorpakken.

Denk dat het pak voor mensen van 185-190 en tussen de 80-95 kg wel goed past.
 
Ik werk daar helaas niet meer in de buurt, maar op de Zuid-As. Ik woon wel in de buurt van het centrum, maar zou er pas tegen 7 uur kunnen zijn. Laat maar weten als het uit komt.

1.90m bij 85 kilo gaat dat een beetje lukken?

Hoi,

Nee 7u centrum, dan ben ik weer weg. Bedenk me net dat het een formele meeting is, dus kan eigenlijk niet eens met een motorpak aan komen zetten :P

Denk wel dat je maten nagenoeg perfect zijn. En aangezien het een nieuw pak betreft zet het nog een beetje uit naar je lichaam.


Als je zegt dat je hem koopt mocht hij passen, dan wil ik wel met de trein op en neer (heb nog steeds mijn OV), anders ben je altijd welkom om te komen passen.

Ik hoor het wel.

MvG
Brakke
 
Ik ben zelf ong 1.88
en weeg 90 kg.

Probleem bij mij is dat ik in de schouders en borst breed ben ( fitness veel O-) 8-) ).
Heb daardoor problemen met alle pakken en niet alleen met motorpakken.

Denk dat het pak voor mensen van 185-190 en tussen de 80-95 kg wel goed past.

Ok, dan is hij iets te wijd en te klein voor mij denk. Ben 1.93m en 80kg
 
Prijsverlaging

mag nu weg voor bodemprijs:
450 euro!

Dan kom ik hem ook nog brengen per trein (alleen doordeweeks:P)

edit: deze aanbieding is slechts 2 weken geldig, anders hou ik hem gewoon voor komend seizoen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de ballen verstand van maatvoering.
Zo zijn er meer......
Vandaar mijn vraag: Kun je me de maten geven, waarmee iemand dit pak aankan?
Ik bedoel dus bijv.
Omtrek 1. gemeten om schouders
2. Borstomvang
3. gemeten om taille >op (bier)-buikniveau ;)
4. heup
5. billen
6. dijbeen omvang

en lengtes: 1. vanaf je kruis tot hiel
2. Nek/halsspier tot kruis

Zitten er hier trouwens gasten die connecties hebben met kleermakers motorpak verkopers met inzicht, die aan kunnen geven welke maten hier vergeten zijn of zo *D ?

Mocht je de nemen om die maten op te geven, bedankt man :}
gr. Erwin
 
even zonder onzin.

Ik denk niet dat ik mijn maten kan opmeten, want daarom verkoop ik het pak ook deels, omdat die mij niet helemaal geschikt is (te groot bovenlijf voor mijn onderlijf).

PLus het is een groot stuk leer in principe....dus het zal iemand kunnen passen die iets minder lang is maar wat breder, maar ook aan iemand die RELATIEF een klein beetje langer is maar iets minder breed.

Ik denk dat je hem het beste gewoon kan komen passen, maar wil best een schatting maken voor je wat je maten zouden moeten zijn
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan