Arnhemmers verenigt u in Deel 41

Status
Niet open voor verdere reacties.
kemkers nooit meer denk ik :o
Wrom niet ? is ook stom van hem zelf , komt geen verkeer van rechts ... geen voetgangers , ze rijden beide de zelfde kant op , geen oude vrouwtjes ..... hoe makkelijk wil je het hebben .... ik zeg TomTom voor svennieboy :+
 
Wrom niet ? is ook stom van hem zelf , komt geen verkeer van rechts ... geen voetgangers , ze rijden beide de zelfde kant op , geen oude vrouwtjes ..... hoe makkelijk wil je het hebben .... ik zeg TomTom voor svennieboy :+


zon houder plakt niet op zon pakkie :N
 
Laatst bewerkt:
zoo da was lekker fris ...zon regenbui O-) ....beter dan die qutsneeuw

morgen eerst maar het uitzicht op mijn werk verwijderen..... Sven postertje -O-



sweet dreams all :z
 
mogguh,

zo dit deel hebben we jullie snel vol gespamd zeg. O-)
als het nu nog een paar dagen regent en zaterdag is het droog maar eens even kijken of die cat nog wil starten... :]
 
Goedenmorgen :W

mogguh,

zo dit deel hebben we jullie snel vol gespamd zeg. O-)
als het nu nog een paar dagen regent en zaterdag is het droog maar eens even kijken of die cat nog wil starten... :]

Ik had eigenlijk verwacht dat we dit deel gisteren al vol zouden krijgen. :)
 
Laatst bewerkt:
Ghehehe........ :) :)
evl75w6.jpg

jt1dm6k.jpg
67aki2p.jpg
xjexu5v.jpg
o54q6dn.jpg
 
Laatst bewerkt:
@BOB...

Mag ik je een andere zaak aanraden voor hardloopadvies? --- > PK Running in Dodewaard..
Al meerdere jaren achter elkaar verkozen tot beste hardloop winkel en kom er zelf al jaren.. Top en absoluut niet duurder dan elders (eerder goedkoper)...

ja daar ben al eens eerder geweest is een goede zaak maar ik ga eerst kijken daar en doe dan mee met een loopclinic van 6 weken daarna zie wel weer verder.
maar bedankt voor de tip *O* :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan