Ziet er gaaf uit...alleen koplamp is niet bepaald mijn ding..
Vergeet niet de inlaatrubbers te smeren...ws. uitgehard en helpt een berg met wat glibberigs
Ziet er gaaf uit...alleen koplamp is niet bepaald mijn ding..
Vergeet niet de inlaatrubbers te smeren...ws. uitgehard en helpt een berg met wat glibberigs
Sorry ben niet zo van de plastics ...als jij het maar mooi vind toch..
Echter de spaakwielen staan super...zag onlangs ergens nog zelfde constructie voor spaakwielen op een CX500
Sorry ben niet zo van de plastics ...als jij het maar mooi vind toch..
Echter de spaakwielen staan super...zag onlangs ergens nog zelfde constructie voor spaakwielen op een CX500
Voor een vriend moet ik wat cosmetische aanpassingen doen aan een Ascot VT500,oa een andere km-teller.Weet iemand de overbrenging van de originele tellerkabel?
Ik weet alleen dat er 18"wielen inzitten.
Elektronisch zou ik doen als ie van mezelf was...Moet allemaal een beetje low-budget,is ook minder werk,tellertje met kabel inbouwen.
De K-factor van zo'n aftermarket teller is 1,4.
Ben bezig met de ascot van een vriend en vond hem nogal arm staan.Rijdend met een flinke zijwind resulteert in inhouden.Ik begreep dat de Amerikaanse uitvoering nogal krap staat afgesteld en nu blijkt er een K&N luchtfilter in te zitten.Van een monteur bij motoport begreep ik dat het luchtfilter het probleem is,maar origineel is niet meer leverbaar,ook CSMnl heeft ze niet meer.
Heeft iemand mss nog een filter of zal ik de naald iets hoger hangen?Heb ook nog gedacht om iets om het filter te wikkelen om de restrictie wat groter te maken.
Een ander probleem is de koude start:voorste cilinder doet eerst niet mee,maar komt er na wat jengelen aan het gas wel bij.Loopt daarna ook gewoon keurig stationair.
Heb de carbs uit elkaar gehad en stationaircircuit doorgeblazen,kleppen heb ik gesteld,er zitten nieuwe bougies in.
Is dit een bekend probleem?
Thx!Heb hem inmiddels alweer op weg gestuurd,heb het filter extra ingespoten met K&N filterolie.Heb hem gisteren uitvoerig getest en wanneer het blok warm is na zo'n km of 15 dan is het wel te doen.
Eigenaar rijd alleen met mooi weer en ik ga ervanuit dat de sproeierbezetting dan iets gunstiger uitpakt.Minder zuurstof in de lucht en geen harde zijwind
Best een lekker blokkie trouwens