* AU Najaarsmeet 2011

Soww, de feestcommisie is ook wakker :Z

Mensen bedankt voor de gezellige avond *O* Zeker voor herhaling vatbaar.

Zo zuinig zijn Ollanders dus blijkbaar niet, als nummer 13 nog wil betalen maar alles al afgerekend is :} Alleen die kroegen daar in Bocholt.... Mannen met leren broeken zonder kneesliders vertrouw ik niet zo B|

@Tamara; Bedankt voor het halen en brengen *D
 
Het was een zeer geslaagd avondje :D Toppertje! Wanneer is de volgende? :P


(ps: Snap niet hoe ze aan die volgorde komen want als je kijkt bij de tijden klopt er geen zak van :P)
 
Was zeker gezellig en natuurlijk voor herhaling vatbaar! (Wel maar goed dat we niet met drank all-in gedaan hebben ;))

Het was een zeer geslaagd avondje :D Toppertje! Wanneer is de volgende? :P


(ps: Snap niet hoe ze aan die volgorde komen want als je kijkt bij de tijden klopt er geen zak van :P)

Een snelle rondetijd betekent niet ook gelijk dat je voorop rijd ;)
 
Was zeker gezellig en natuurlijk voor herhaling vatbaar! (Wel maar goed dat we niet met drank all-in gedaan hebben ;))Een snelle rondetijd betekent niet ook gelijk dat je voorop rijd ;)


Nvm, zat te denken dat ze naar de rondetijden keken en daaruit de snelste halen.. maar hadden kwalificatie gehad dus die vlieger gaat niet op ;) haha my bad

Iedereen weer nuchter en fit? ik iig wel :)
 
Bedankt voor de gezellige en geslaagde avond *O* , ik heb genoten!

Alleen de volgende keer gooi ik de boel toch maar weer op slot (blauwe vlaggen negeren) werkt toch beter _O-

Word ik mss geen laatste -O-
 
Bedankt voor de gezellige en geslaagde avond *O* , ik heb genoten!

Alleen de volgende keer gooi ik de boel toch maar weer op slot (blauwe vlaggen negeren) werkt toch beter _O-

Word ik mss geen laatste -O-

You learn fast! 'my young padawan!'
 
Foto's ***KLIK***

6340602814_0af7e91117_z.jpg


6340625980_5ed72e95fc_z.jpg


6339851611_19325c044d_z.jpg
 
:o


_O- Hoe kom je daarbij *O*

Volgens mij was die bar besmettelijk O-)

Mensen, bedankt voor de bedankjes via het tpoic of PB :}

Vond het leuk om te organiseren :Y , met hulp uiteraard. Belangrijkste was dat iedereen volgens mij een leuke avond heeft gehad, daar was het tenslotte om te doen *O*

Neem het een volgende keer weer graag op me ;)
 
Volgens mij was die bar besmettelijk O-)

Mensen, bedankt voor de bedankjes via het tpoic of PB :}

Vond het leuk om te organiseren :Y , met hulp uiteraard. Belangrijkste was dat iedereen volgens mij een leuke avond heeft gehad, daar was het tenslotte om te doen *O*

Neem het een volgende keer weer graag op me ;)

En dat is wel gelukt, moet niet telkens dezelfde zijn natuurlijk die alles regelt ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan