Nou het zit zo: Kwamen we net van de postbank af daar bij arnhem, met z'n 4e. Toen op een 2 baans weg, nog ergens in het bos. Kwamen we bij een redelijke grote bocht aan, die nog wel redelijk scherp was.
Wij sportief met 100 ofzo erdoorheen. Bocht was naar links. Konden niet goed zien wat er in tegengestelde richting kwam, maar ineens komt er een auto de bocht door, met denk rond de 160 km. Vol driftend en met zijn achterkant stukje aan onze zijden gleed. Slippende banden. Scheelde nog geen 1 meter van ons alle 4 of we waren allemaal dood.
Later kwamen we bij stoplichten aan. Normaal kun je om bepaald gestoord rijgedrag van andere laggen. Vooral als je zelf nog jong bent. Zoals ik
Maar nu stonden we elkaar met een schuddend hoofd aan tekijken, en zijden niets. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Zelfs niet bij een driftshow.
Kijk, ik wil mijn verhaal kwijt omdat ik nu behoorlijk kwaat ben. Wij motorrijders kunnen ook af en toe het gas opentrekken
maar dit was echt andere weggebruikers in gevaar brengen. En daar ben ik flink op tegen!!!!!!
Wij sportief met 100 ofzo erdoorheen. Bocht was naar links. Konden niet goed zien wat er in tegengestelde richting kwam, maar ineens komt er een auto de bocht door, met denk rond de 160 km. Vol driftend en met zijn achterkant stukje aan onze zijden gleed. Slippende banden. Scheelde nog geen 1 meter van ons alle 4 of we waren allemaal dood.
Later kwamen we bij stoplichten aan. Normaal kun je om bepaald gestoord rijgedrag van andere laggen. Vooral als je zelf nog jong bent. Zoals ik
Maar nu stonden we elkaar met een schuddend hoofd aan tekijken, en zijden niets. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Zelfs niet bij een driftshow.Kijk, ik wil mijn verhaal kwijt omdat ik nu behoorlijk kwaat ben. Wij motorrijders kunnen ook af en toe het gas opentrekken
maar dit was echt andere weggebruikers in gevaar brengen. En daar ben ik flink op tegen!!!!!!
Als je toch naast die kerel stond had je op ze minst kunnen vragen aan hem of ie dat soort capriolen volgende keer niet meer wil uithalen