autocom paketten

scoob

MF'er
22 mei 2004
121
0
Wijchen
Ik ben op zoek naar een intercom tussen bestuurder en bijrijder. In de toekomst moet dit uit te breiden zijn met navigatie (perfect pilot) en bike-to-bike. Ik heb middels de zoekfunctie veel goeds gelezen over het autocom systeem. Maar ik kan er weinig vinden over de verschillen in de paketten:
Autocom Easi-Rider, Autocom Pro-Rider, Autocom Active-Rider

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt.

[me]scoob is bang dat hij weer naar de zoekfunctie wordt verwezen. :X [/me]
 
Ik ben op zoek naar een intercom tussen bestuurder en bijrijder. In de toekomst moet dit uit te breiden zijn met navigatie (perfect pilot) en bike-to-bike. Ik heb middels de zoekfunctie veel goeds gelezen over het autocom systeem. Maar ik kan er weinig vinden over de verschillen in de paketten:
Autocom Easi-Rider, Autocom Pro-Rider, Autocom Active-Rider

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt.

[me]scoob is bang dat hij weer naar de zoekfunctie wordt verwezen. :X [/me]
Google al geprobeerd :?







:+
 
Als je alles gaat vergelijken wat je bij een autocom los bij moet kopen en wat er bij een Baehr al standaard bijgeleverd wordt, dan valt het verschil wel mee.
Bij Autocom zit meestal maar 1 headset, 1 verlengkabel en batterijvoeding ipv 12 volt aansluiting.
De geluidskwaliteit is van beide goed, maar als je zo'n zielig plastic kastje met priegelstekkers en hele dunne aansluitkabels, vergelijkt met de aluminium waterdichte behuizing en degelijke pluggen en stekkers van een Baehr, dan is dat prijsverschil echt wel te verantwoorden.
(reken het voor de lol maar eens na) Ik heb beide merken verkocht, maar met Autocom alleen maar slechte ervaring doordat het zo goedkoop in elkaar zit.
 
Als je alles gaat vergelijken wat je bij een autocom los bij moet kopen en wat er bij een Baehr al standaard bijgeleverd wordt, dan valt het verschil wel mee.
Bij Autocom zit meestal maar 1 headset, 1 verlengkabel en batterijvoeding ipv 12 volt aansluiting.
De geluidskwaliteit is van beide goed, maar als je zo'n zielig plastic kastje met priegelstekkers en hele dunne aansluitkabels, vergelijkt met de aluminium waterdichte behuizing en degelijke pluggen en stekkers van een Baehr, dan is dat prijsverschil echt wel te verantwoorden.
(reken het voor de lol maar eens na) Ik heb beide merken verkocht, maar met Autocom alleen maar slechte ervaring doordat het zo goedkoop in elkaar zit.
oke...dat geeft weer stof tot nadenken :}
 
Ik ben op zoek naar een intercom tussen bestuurder en bijrijder. In de toekomst moet dit uit te breiden zijn met navigatie (perfect pilot) en bike-to-bike.
Kijk even op www.gps.nl en dan naar de motorintercoms.

Ik heb een MIP-200 en mijn vrouw ook. De MIP-200 wordt geleverd met 4 headsets per MIP [2 voor integraal en 2 voor klaphelm] twee verlengkabels en twee kabels voor audio en telefoon. Er kan GPS op aangesloten worden en de MIP heeft een geintegreerde PMR zender die uit te schakelen is als je de MIP als rijder-bijrijder intercom gebruikt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan