Auwie

Die wel gelukkig, zo ver kwam ik niet eens, ik bleef meteen hangen aan het uitstekende achterbokdeel :+

En dat voelde heel raar, echt zo van *floep* .. :? , terugtrekken en Hoppa, bloeden maar als een rund :')

|(

kan je wel zeggen dat je neergestoken bent B|
of een motor hebt eengereden/gelopen/watdanook :+
 
Hornbach kreet: " het enige wat telt bij een project, is HET project "... ik ken het, doe mezelf ook regelmatig pijn tijdens het klussen, en echt geduldiger word je er niet van;) succes, je overleeft het wel!
 
|(

kan je wel zeggen dat je neergestoken bent B|
of een motor hebt eengereden/gelopen/watdanook :+

Ja, sterke verhalen voor in de kroeg :+ "Hij viel me zomaar aan, maar na een zware operatie en 4 liter bloedtransfusie heb ik het toch overleefd" :P

Die plens bloed op je tegels ook _O-

Sterkte met je herstel ;)

Hehe ja, staat wel mooi he :9 *D , CSI erbij roepen...
 
Ziet er niet prettig uit, bij het klussen kan je je soms behoorlijk bezeren..
Kan er over meepraten (automonteur), Afgelopen vrijdag nog..

Even een veer vervangen, daarvoor moet je dus de veer opspannen in een klem zodat je de schokdemper los kan schroeven. Maar toen ik dat ding net had opgespannen klapte het hele gevaarte uit de klem, precies op het moment dat ik zat te kijken of het wel goed ging.

Resultaat: Bloedneus zowel binnen als buiten en een opgezwollen lip. Heb nog mazzel gehad, heb al m'n tanden nog en m'n neus ook niet gebroken..
 
Ziet er niet prettig uit, bij het klussen kan je je soms behoorlijk bezeren..
Kan er over meepraten (automonteur), Afgelopen vrijdag nog..

Even een veer vervangen, daarvoor moet je dus de veer opspannen in een klem zodat je de schokdemper los kan schroeven. Maar toen ik dat ding net had opgespannen klapte het hele gevaarte uit de klem, precies op het moment dat ik zat te kijken of het wel goed ging.

Resultaat: Bloedneus zowel binnen als buiten en een opgezwollen lip. Heb nog mazzel gehad, heb al m'n tanden nog en m'n neus ook niet gebroken..

:/ ja inderdaad, gelukkig geen tanden kwijt, dat wil wel klappen ja! Maar ja, aan de andere kant, het hoort erbij, geen risico is ook weer zo saai :$
 
ik had zoiets wat nog veel zeerder deed.

met mn nieuwe spiegelviziertje ff bukken bij het achterwiel.
ik sta op...


*SSSCCCHHHRAAAAAAAAAP*

zo langs mn kentekenplaat.
 
:/ ja inderdaad, gelukkig geen tanden kwijt, dat wil wel klappen ja! Maar ja, aan de andere kant, het hoort erbij, geen risico is ook weer zo saai :$

Het hoort idd bij sleutelen,vandaag tot 2 keer aan toe m`n kop tegen een aircopomp aan gestoten die aan z`n slangen omlaag hing.
Nu dus 2 mooie rooie strepen op m`n voorhoofd B|
Het is ook al een hele tijd geleden dat m`n handen vrij waren van beschadigingen.
Maar dat soort dingen houden het een beetje spannend.

@Ts,het is goed afgelopen,je hebt alweer praatjes ;)
 
Het hoort idd bij sleutelen,vandaag tot 2 keer aan toe m`n kop tegen een aircopomp aan gestoten die aan z`n slangen omlaag hing.
Nu dus 2 mooie rooie strepen op m`n voorhoofd B|
Het is ook al een hele tijd geleden dat m`n handen vrij waren van beschadigingen.
Maar dat soort dingen houden het een beetje spannend.

@Ts,het is goed afgelopen,je hebt alweer praatjes ;)

Haha, dus jij ziet er ook erg sexy uit vandaag :+
 
Gelukkig zijn er geen doden gevallen... Misschien blijvend letsel ? :+
 
Laatst bewerkt:
Rechterfoto... ik zou zweren dat dat lippestift is op je links op je hoofd .... Kijk maar eens goed.
 
Laatst bewerkt:
Rechterfoto... ik zou zweren dat dat lippestift is op je links op je hoofd .... Kijk maar eens goed.

Haha, het lijkt er inderdaad op, maar dat komt omdat de rest van mijn voorhoofd al afgeveegd was, anders zag je nog mooi een spoor lopen vanaf de bron :P

Helaas is het geen lippestift :$
 
Echte oorlogswondern dus hahaha.

Hoop toch dat het niet te veel pijn deed...
 
Echte oorlogswondern dus hahaha.

Hoop toch dat het niet te veel pijn deed...

Het viel wel mee, alleen al dat bloed over je hoofd voelen stromen is zo'n raar gevoel -O- , want je ziet zelf niet wat er mis is (oke, het doet pijn), maar ineens is je hele hoofd zeiknat :+ vaag
 
Blade staat er in ieder geval weer mooi bij, inclusief achterwiel :9
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan