zoiets inderdaad.. Eerst maar eens in het eggie kijken, want 81-er met nog geen 50 tkm gelopenIk zie het wel...
Keep you posted!
Lav aanschaf plus totale onderhoud sinds 1976 (28 jaar) is ongeveer 5000 gulden !Werkelijk??!
Mmmm,effe checken:
Aanschaf XS 750: €100,-
Betrouwbaar rijdend maken: €400,- (incluis electronische ontsteking,sportzadel,neue báánd'n,clip-ons,megafoontje,RDW-herkeuring,kentekenplaat,carbu's en prullaria)
Leeftijd: 28 jaar (okee,da's nog geen 35..)
Onderhoud: likkie vet en wat olie v.t.t.t.
Onderdelenpositie: net zo scheize als een Lav,misschien iets beter
Gaaterweleenswatkapot?: de Lav (en andere oudere Italianen) staat bekent om z'n hééérlijke elektriek,maar dat geldt ook voor de XS (lees: oudere Jappen).
Ik noem dit een 1:1 gelijkspel HP
u Zei 1:1 met een XJ ....hahahahhahahh
XR verkopen ivm aankoop huis....en dan een toch net wat duurdere motor terugkopen.. Oké....
Maare..Welkom bij de BMW rijders
al heb ik persoonlijk "maar" een "K"
Trouwens, de bok slaat heel ver door, is daar een makkelijke remedie voor? Ik krijg hem er nauwlijk vanaf nml. De jiffy is wel goed. Maar voor de langere stand tijden is de bok toch beter lijkt me...
Maar ik ben zo happy met die fiets, hij's echt kewl nml!
Nee, meer ruimte in de schuur, is me meer waard dan commissie
Ralfie, je buurman heeft me al gevraagd of zijn motor tijdelijk in mijn box mag staan. (thorbeckesingel)
Je zult em dus binnenkort wel kwijt zijn.