Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Back 2 brikken ?

zoiets inderdaad.. Eerst maar eens in het eggie kijken, want 81-er met nog geen 50 tkm gelopen Ik zie het wel...

Keep you posted!

Ziet er netjes uit, die km-stand is inderdaad zeer laag, maar als ie em aan kan tonen is dat natuurlijk heel mooi.

Als het 150.000 is en het blok is nog niet open geweest merk je dat meteen, dan klinkt ie gewoon vermoeid en zal ie ook flink roken. Dan wordt het een dure grap, revisie van nicasil cilinders is niet mogelijk of zeer duur.

Maar zoals ie eruit ziet zou het best wel kunnen dat het er maar 50.000 zijn.
 
Lav aanschaf plus totale onderhoud sinds 1976 (28 jaar) is ongeveer 5000 gulden !
De waarde van Lav na ruim 300.000 km in 2004 ongeveer €5000,- (=orginele echte S)en huidige staat.

Is dus hoop lol X 2,2371

u Zei 1:1 met een XS ....hahahahhahahh

Kleurentouwtjes elec heb ik 20 jaar terug al weggegooid en zelf mooi nieuw gemaakt

Edit: SJ
 
Laatst bewerkt:
GEKOOOOOPPTT!!!!

Ding was echt in super mooi staat! Ik ging ook bijna geloven dat hij idd maar 48tkm had gelopen.

0,0 rook, uitlaten blonken zelfs bij de cilinders nog, en alle stickers waren nog aanwezig, onder het zadel glom hij zelfs. Toppertje om mee te rijden!!!

mooie prijs kunnen maken, dus geld over om een beurt te doen! echt zo blij

Enige modificatie is een mist achterlicht en hij zweet net wat olie uit de carterpan onder, maar dat lijkt enorm op een pakking vervangen en gas erop!!!

Dind was echt bijna nieuw gewoon, onvoorstelbaar voor een fiets van 22.. Ik zie er zelfs slechter uit met 28

Nou alleen nog koffers zoeken om hem af te maken...
 
gefeliciteerd

voor je de carterpakking gaat vervangen kijk eerst of de lekkage niet uit de stoterstang rubbertjes komt.
die kan je met een zelfgemaakt gereedschapje(staat in het wpl.handboek) aanslaan en dan zijn die lekdicht.
 
XR verkopen ivm aankoop huis....en dan een toch net wat duurdere motor terugkopen.. Oké....

Maare.. Welkom bij de BMW rijders

al heb ik persoonlijk "maar" een "K"
 
XR verkopen ivm aankoop huis....en dan een toch net wat duurdere motor terugkopen.. Oké....

Maare.. Welkom bij de BMW rijders

al heb ik persoonlijk "maar" een "K"

Uhm.. hij was echt een stuk goedkoper... dus hou ik toch geld over... Vandaar dat ik er zo happy mee ben... Twas gewoon een hele goeje deal en ik zou stom zijn het niet te doen.

Ik wil het je best een keer voorrekenen als je wilt Ik houd er toch een leuke upgrade van de badkamer aan over iig
 
Mooie boxer,

Mocht je nog een adresje nodig hebben voor beurten of reparaties (zal voorlopig niet nodig zijn) dan kan je Boxertoko bij Venray overwegen. Vanuit DenBosch niet echt om de hoek maar zeker de moeite waard.

kijk hier:
http/www.bmwboxertoko.nl
 
Mooie moderne fiets heb je daar, welkom bij meer van die onverlaten die menen dat een trekker op twee wielen wel leuk is

In Hunsel is ook nog wel wat te vinden voor BMW onderhoud, mocht het nodig zijn.
En tegen veel knaken komen ook de dealers met oud spul over de brug...

[edit]
De hobbyist en de knalpot kun je eens vragen naar koffers, maar daar zijn ze wel duur (zeker als er BMW of Krauser op staat) rekjes zijn meestal makkelijk aan te komen.

En als het alleen zweet, een beetje doorrijden en er zit zo veel straatvuil aan dat het weer dicht is
 
Laatst bewerkt:


Gefeliciteerd!

Koffers ken je wel kopen via marktplaats, staan ze regelmatig op.
 
Ha.

Toffe responses

Die koffers vind ik wel, maak ik me niet echt druk om..

Zit er in den bosch e.o. nog ergen een beemer specialist? Kan ik die even laten kijken wat er moet gebeuren..

Trouwens, de bok slaat heel ver door, is daar een makkelijke remedie voor? Ik krijg hem er nauwlijk vanaf nml. De jiffy is wel goed. Maar voor de langere stand tijden is de bok toch beter lijkt me...
 
Trouwens, de bok slaat heel ver door, is daar een makkelijke remedie voor? Ik krijg hem er nauwlijk vanaf nml. De jiffy is wel goed. Maar voor de langere stand tijden is de bok toch beter lijkt me...

zitten je bouten nog wel goed vast

Vaak is de aanslag wat doorgezakt, kun je wel wat op laten lassen. Aan de andere kant lijkt me dit weer sterk met een motor met zo weinig km's. Aan de volgende kant: weinig km's = veel op de bok = sneller doorzakken

Hoe ver zakt ie door? Voorwiel moet normaal gesproken een paar cm. van de grond hangen als ie op de bok staat.
 
Ik ga hem zaterdag halen, dus dan zal ik eens een camera volschieten Kun je het zien.

Dan zal ik hem meteen eens goed poetsen, zodat ik alle "mankementen" ga ontdekken.. Lullen we dan weer verder.

Maar ik ben zo happy met die fiets, hij's echt kewl nml!
 


Ik heb beemers altijd tof gevonden, maar me er nooit toe kunnen zetten er een te kopen nu ben ik idd kierewiet genoeg

BTW,ik heb ook echt geen voorkeur qua motor.. Dus van Magna 1100, naar ZXR 750, naar ZZR1100, naar SM, naar boxer
 
Laatst bewerkt:
Je wordt oud, geef het maar toe ZZR1100 heeft je wilde haren eraf geblazen, daarna is het alleen maar langzamer geworden.

Geeft niks hoor,we worden allemaal oud. Sommige alleen wat sneller

Je had destijds ook een helm op kunnen zetten, had je nu een ZX12 gereden.
 
zzr1100 is by far de tofste fiets die ik heb gehad, samen met de boxer nu, en de zxr
 
Moet je trouwens naar Santpoort om dat ding op te halen??? Zag gister net zo'n fiets daar staan namelijk. Zelfde kleurstelling alles.
 
Nope Rotterdam...

Wat moest die in Sandport kosten eigenlijk? Kijken of mijn dealtje idd zo goed was..
 
Ralfie, je buurman heeft me al gevraagd of zijn motor tijdelijk in mijn box mag staan. (thorbeckesingel)

Je zult em dus binnenkort wel kwijt zijn.

He, kijk aan, dus jij kent mijn buurman ook De Zutphense bikerscene is toch wel erg klein zo .

Maar voor het aanbod (aan mijn buurman). Weet je wel dat het een enorme GTR1000 is Past die wel in jouw box?

En nou weer ontopic