back in business

Mens

MF veteraan
13 jan 2011
13.140
9.003
hoi, even voorstellen,

Mijn naam is Inge, ik heb bijna 15 jaar niet gereden, maar nu ben ik weer helemaal terug van weggeweest.

heb voorheen gereden op sukuki gs (?) 400 import, yamaha XJ 600(géén diversion) en Suzuki GSX600 F :] . Geen al te gekke dingen gedaan, zelf geen schuivers gemaakt, maar wel zien maken.


Ben eind vorig seizoen weer opgestapt op een yamaha fazer 600 (98), en wat een heerlijke motor is dat. Het rijden is binnen no time weer net zo vertrouwd als vanouds.
Maar het is net fietsen, het gaat vanzelf. Zeker met de fazer, ontzettend gemakkelijk te hanteren motor.
 
Laatst bewerkt:
plaatjes:
 
Laatst bewerkt:
:W Inge
full
Suc6
:]


full
 
Hey Inge *D ,

Welkom op het forum :W


In het voorjaar, zondag 3 april 2011, is er weer een echte goede, grote gezellige voorjaarsrit waarbij iedereen welkom is. Een dagje bedoeld om kennis te maken met anderen, ervaring op te doen met groepsrijden, maar vooral gezelligheid *O* . We gaan een mooie route rijden van ongeveer 150 kilometer over onder andere De Veluwe :] . McDonalds Deventer is het start- en eindpunt en onderweg eten/drinken we nog wat bij Eet Tapperij Bijsterbosch :) . We rijden met Follow Up systeem, waardoor iedereen op zijn of haar eigen tempo kan rijden :) . De rit is dan ook prima geschikt voor her-opstappers, beginnend bestuurders, kersverse rijbewijzen, nieuwe forumgebruik(ers/sters) of andere gezellige motorrijders die ervan houden om te genieten van de gezelligheid en omgeving *O* .


Voor meer gezelligheid, informatie en om je aan te melden, zie het topic: Dé voorjaarsrit, 3-4-2011 Een vrolijk begin!


Hopelijk tot zien bij de rit :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan