Bagage op de Yamaha Diversion

Status
Niet open voor verdere reacties.

uriahtvk

MF'er
16 jan 2009
88
0
Gorinchem
Hallo iedereen!
Ik ben op zoek naar een "bagage-oplossing".
Ik heb een Yamaha XJ600 Diversion uit 93 met bagagerek en wil weten wat
het beste zou zijn.
Er moet echt een topkoffer op komen.... waar kan ik een goedkope vinden?
Heeft iemand ervaring met zij-Tassen op de diversion?
En is het dan mogelijk om zij-tassen te gebruiken + dat iemand achterop kan?

alvast bedankt!!

uriah
 
Voor de topkoffer kan je eens kijken op louis.de (of motozoom.nl) of gewoon een 2de handse van marktplaats. En ipv tassen kan je ook zijkoffers nemen, de orginele zijn via marktplaats wel te krijgen (voor rond de 150 euro met bevestigingsrek ongeveer).
Met topkoffer en zijkoffers kan er in ieder geval iemand achterop zitten. :Y
 
463228625_5_CkPc.jpeg

Is ook een Div 600 uit 93, ik heb de koffers van marktplaats, de topkoffer zat er al bij. Op markplaats waren deze koffers (orgineel van de 600) met bevestigingsmateriaal € 185,- Het is wel een prijzige bedoening dus. Givi koffers kan je makkelijker vinden op MP maar vaak zonder bevestigingsrek, die zal je dus moeten zoeken of nieuw kopen.
Topkoffer heb ik een andere dan op de foto binnen maar nog niet bevestigd, die is van West, 52 liter. Maar dat is een probeersel, was nieuw namelijk maar € 56,- euro... Weet dus niet hoe goed de kwaliteit is, hij voelt wel stevig en lijkt stevig vast te zitten op het rek maar ik heb hem nog niet getest...

Edit: Mocht het niet op slot moeten kunnen en gebruik je het niet zo vaak is tassen ook een optie, euro of 50. Betekend vaak wel dat je moet klooien met klittenband e.d. Ik heb het gebruikt op vakantie naar Belgie en dat ging goed, maar voor mijn rondje binnenkort wil ik graag koffers, dat is namelijk sneller bevestigen 's ochtends en dan durf ik tenminste de motor bij een terasje te zetten waar ik iets minder zicht op heb...
 
Laatst bewerkt:
@uriah, op hoe een korte termijn heb je die koffer nodig? Ik heb nl een diversion, die ik binnenkort ga verkopen. Daar zit een nieuw krauser rek op met een mooie givi topkoffer (33 ltr). Ga half tot eind feb mijn nieuwe motor ophalen, dus rond die tijd is de koffer ook beschikbaar...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan