BAM!

Status
Niet open voor verdere reacties.

conducteur

Die hard MF'er
27 okt 2008
743
0
Groningen
vandaag me motor opgehaald, hele dag geoefend en nu? BAM, KIEK ME GOAN JONGE!

4898412185_44d588f428_z.jpg



dit ding heb echwel vermoge jonge! ikke reed hier al 220 ofzoiets en BAM, trok em nogsteeds op et achterwiel jonge! BAM, kut!
 
Laatst bewerkt:
"Koos, deze levensgevaarlijke motorduivel maakt een zogenaamde wheelie. Mag dat eigenlijk wel?"
 
20 jaar later won conducteur het Red Bull Stuntriding Championship

99070201595.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nou Andre, goed dat je het vraagt. Wat deze jongeman of vrouw hierboven doet is natuurlijk volstrekt verboden, sterker nog deze wegpiraat zal voor dit vergrijp zijn rijbewijs in moeten leveren, dit is een zogenaamd artikel5 vergrijp, het kapstok artikel. Daar bovenop kan de agent die deze man of vrouw staande houdt, hem of haar aanmelden bij het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen voor een zogenaamde EMG })
 
Laatst bewerkt:
Nou Andre, goed dat je het vraagt. Wat deze jongeman of vrouw hierboven doet is natuurlijk volstrekt verboden, sterker nog deze eegpiraat zal voor dit vergrijp zijn rijbewijs in moeten leveren, dit is een zogenaamd artikel5 vergrijp, het kapstok artikel. Daar bovenop kan de agent die deze man of vrouw staande houdt, hem of haar aanmelden bij het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen voor een zogenaamde EMG })

Jij kijkt hem wel errug vaak zo te lezen _O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
Nou Andre, goed dat je het vraagt. Wat deze jongeman of vrouw hierboven doet is natuurlijk volstrekt verboden, sterker nog deze wegpiraat zal voor dit vergrijp zijn rijbewijs in moeten leveren, dit is een zogenaamd artikel5 vergrijp, het kapstok artikel. Daar bovenop kan de agent die deze man of vrouw staande houdt, hem of haar aanmelden bij het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen voor een zogenaamde EMG })
Ik mis snelheidsduivel, van geen kwaad bewust en mijn favo crimineel. ;)
 
"Koos, deze levensgevaarlijke motorduivel maakt een zogenaamde wheelie. Mag dat eigenlijk wel?"


Nou Andre, goed dat je het vraagt. Wat deze jongeman of vrouw hierboven doet is natuurlijk volstrekt verboden, sterker nog deze wegpiraat zal voor dit vergrijp zijn rijbewijs in moeten leveren, dit is een zogenaamd artikel5 vergrijp, het kapstok artikel. Daar bovenop kan de agent die deze man of vrouw staande houdt, hem of haar aanmelden bij het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen voor een zogenaamde EMG


_O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan