• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

banaanscore??

nodoors

Die hard MF'er
Lid geworden
24 jan 2006
Waarderingsscore
0
hoi,

Mijn introductie op MF:

ben nieuw, rijd een Soes GS500E sinds zomer, heb sindsdien 3x correspondentie met CJIB gehad, 1x motor zonder mezelf grachtbrug laten afglijen, 3x onderdelen verloren onderweg, 2x aangereden (1x Porsche 944 en 1x dikke weps in vizier) en ben actief in Den Haag forum.

Mijn vraag: Wat is een banaanscore? maak ik daar ook aanspraak op? wat kan ik doen om het te verhogen?

eindelijk ingelezen zegt ie dan :N

[topic=43631]Revenge of the Banaanscore[/topic] :P

hoi,

Mijn vraag: Wat is een banaanscore? maak ik daar ook aanspraak op? wat kan ik doen om het te verhogen?

Welkom.

Indien je veel onzin en flauwekul post kun je aanspraak maken op de banaanscore.
Na 00:00 uur score je dacht ik dubbel, dus je begint al goed.

o ja, voor die blauwe rakkers moet je uitkijken.

8-)

eindelijk ingelezen zegt ie dan :N

[topic=43631]Revenge of the Banaanscore[/topic] :P

Dat eindelijk ingelezen quote slaat op de Den Haag forum, je mag je MF heel wat vinden als moderator maar ik ga niet alle forums doorspitten! En naar die banaanscore heb ik ff gezocht maar geen FAQ kunnen vinden... meneer de moderator

Welkom.

Indien je veel onzin en flauwekul post kun je aanspraak maken op de banaanscore.
Na 00:00 uur score je dacht ik dubbel, dus je begint al goed.

o ja, voor die blauwe rakkers moet je uitkijken.

8-)

Welke blauwe rakkers?

Dat eindelijk ingelezen quote slaat op de Den Haag forum, je mag je MF heel wat vinden als moderator maar ik ga niet alle forums doorspitten! En naar die banaanscore heb ik ff gezocht maar geen FAQ kunnen vinden... meneer de moderatorWelke blauwe rakkers?

Vindt hij ook en vele met hem :Y

Op je 2e vraag.... :N ff nadenken...
zo jammer dit :N

Dat eindelijk ingelezen quote slaat op de Den Haag forum, je mag je MF heel wat vinden als moderator maar ik ga niet alle forums doorspitten! En naar die banaanscore heb ik ff gezocht maar geen FAQ kunnen vinden... meneer de moderatorWelke blauwe rakkers?
_O-

wat dacht je van: Dode link :+

:W :W :W :W :(

_O-

wat dacht je van: Dode link :+

Als ik daar banaan invoer krijg ik tig-fora te zien en kan ik die eerst doorspitten ipv dat ik gelijk naar het banaan-topic wordt doorverwezen, dus die newbie behandeling hoef je me wat dit betreft niet te geven. ;)

Vindt hij ook en vele met hem :Y

Op je 2e vraag.... :N ff nadenken...
zo jammer dit :N

O, plsie...maar die heb ik nog niet gezien, ik heb alleen contact met CJIB, krijg zakken vol 'fanmail'

Laatst bewerkt:
Dat eindelijk ingelezen quote slaat op de Den Haag forum, je mag je MF heel wat vinden als moderator maar ik ga niet alle forums doorspitten! En naar die banaanscore heb ik ff gezocht maar geen FAQ kunnen vinden... meneer de moderator

ook al in de Dode link gekeken? O-)

boven in de balk naast actieve onderwerpen })

Nou kan ej wel lekker aan komen met "meneer de moderator" maar als je je aanmeld word je gewezen op de Dode link, bovendien staat hij pontificaal bovenaan je scherm en dan lees je

Wat houdt Banaanscore in?
De Banaanscore (te vinden in je profiel) is een percentage wat aangeeft hoe motor-gerelateerd je posts op Motor-Forum zijn. Hierbij wordt voor elke post een score toegekend, afhankelijk van het forum waarin deze is geplaatst. Het is dus niet zo dat wij elke post met de hand op inhoud beoordelen. Iemand die heel veel post in de echte motorfora als Sport, Klassiekers, Waar Is Wat Te Doen, etc. zal een veel hogere score hebben dan iemand die vrijwel alleen in Offtopic post. De maximale score is uiteraard 100%. Post je alleen maar in de echte motorfora dan zal je score 100% zijn; zo niet, dan is de score lager. Je kan de score alleen maar verhogen door meer over motoren te posten. Als je minder dan 30 posts hebt is je score altijd 0%.

Daarnaast kom je met de zoekfunctie erg veel topic's hierover tegen, dat jij te lui bent om even in te lezen wil niet zeggen dat je dan maar een nieuw topic opent en moet gaan "meneren"!!

En die blauwe rakkers...kijk even naar de kleur van Viccie z'n naam 8-)

Als je geen newbee behandeling nodig denkt te hebben moet je je niet als zodanig gedragen.

Laatst bewerkt:
Nou kan ej wel lekker aan komen met "meneer de moderator" maar als je je aanmeld word je gewezen op de Dode link, bovendien staat hij pontificaal bovenaan je scherm en dan lees jeDaarnaast kom je met de zoekfunctie erg veel topic's hierover tegen, dat jij te lui bent om even in te lezen wil niet zeggen dat je dan maar een nieuw topic opent en moet gaan "meneren"!!

En die blauwe rakkers...kijk even naar de kleur van Viccie z'n naam 8-)

Als je geen newbee behandeling nodig denkt te hebben moet je je niet als zodanig gedragen.
:^ beetje respect voor de moderators hier, ze doen goed werk *O* *O* *O*
en met een beetje andere topics doorlezen, leer je heel wat

je mag je MF heel wat vinden als moderator maar ik ga niet alle forums doorspitten! En naar die banaanscore heb ik ff gezocht maar geen FAQ kunnen vinden... meneer de moderator
:o
:N
-O-

Hij zei wel 'meneer' tegen Viccie :Y :P :9

Terug
Bovenaan Onderaan