banden boer regio Gorinchem

Honda-noob

Die hard MF'er
16 apr 2017
292
65
Altena
beste MF'ers,

Ik zoek een bandenboer in de omgeving van Gorinchem.
Ik woonde voorheen in Rotterdam en ging toen naar Motor Mike in Bleiswijk en vond hem fantastisch. Goede prijzen en fantastische service.
Maar om nou vanaf Gorinchem naar Bleiswijk te rijden vind ik een beetje te gortig (nieuwe banden zijn dan wel goed ingereden op de terugweg, dat wel...).

Dus vandaar mijn vraag: kent iemand nog een goede bandenboer in deze omgeving?

ik ga overigens liever naar een bandenboer dan een garage/dealer. Krijg je toch wel wat meer service mbt het omleggen van nieuwe bandjes. Maar als het er niet is, dan is uiteraard de lokale garage geen probleem.
 
Geen idee waar je het over hebt, maar zou zomaar kunnen.
Ik heb 30 jaar geleden ook wel eens iets gedaan waar ik nog steeds lol van heb.
 
Geen idee waar je het over hebt, maar zou zomaar kunnen.
Ik heb 30 jaar geleden ook wel eens iets gedaan waar ik nog steeds lol van heb.
Iemand trok een flinke wheelie voor de camera's van Blik op de Weg. Dat bleek achteraf de eigenaar van een motorbandenzaak, Sabra als m'n geheugen mij niet in de steek laat. Datzelfde geheugen denkt dat het om een vroege Fireblade ging, dus ergens begin jaren '90. De publiciteit die dat opleverde was de boete meer dan waard 8-)
 
Iemand trok een flinke wheelie voor de camera's van Blik op de Weg. Dat bleek achteraf de eigenaar van een motorbandenzaak, Sabra als m'n geheugen mij niet in de steek laat. Datzelfde geheugen denkt dat het om een vroege Fireblade ging, dus ergens begin jaren '90. De publiciteit die dat opleverde was de boete meer dan waard 8-)
Mooi... Zie het voor me. Twee dienders -in onverwoestbare donkerblauwe ME truien met elleboogstukken en liefst met Achterhoeks accent- die met een stalen gezicht vertellen dat dit écht niet kan, maar het stiekem toch best wel mooi vonden :+

"Wilt u 't ev'n turrug bekiek'n in d'n otoo?"

Maar negatieve reclame bestaat inderdaad niet, zeggen ze :)
Dat moet trouwens wel de vorige eigenaar geweest zijn, Sabra is in 2019 overgenomen zag ik.
 
Je kunt ook Bax Motoren in Nieuwendijk bellen. Een lokale jongen, met heel veel verstand van motoren en banden, en een top service. Ik kom er al jaren, en uiterst tevreden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan