banden uit spanje > kwaliteit ?

desp0

MF veteraan
16 aug 2005
2.084
1
Deelgemeente Gavere
hello,

ik zie dat er hier veel hun banden in spanje kopen maar kheb daar nog 1 vraag rond :
is de kwaliteit ZEKER net hetzelfde ??????


er zit ongelooflijk veel namaak daar en ik wil niet dat ik voor 100€ goedkoper geen echte michelins onder mijn voeten heb, daar hangt er te veel van af toch :X
 
Ik weet het (nog) niet.
Ik heb een setje BT090 thuis liggen, en die komen er pas op als deze versleten zijn.
Over een paar maandjes dan weet ik het wel. ;)
 
Allemaal officieel spul. Bestel al 2 jaar banden daar nooit problemen mee gehad. :)
 
ja das juist maar ik ken iemand met een persoonlijke ervaring van specefiek slechte banden uit spanje (meer bepaald mijn vader, het waren wel autobanden)
en trust me, hij heeft ervaring genoeg om te weten dat hij dat niet uit zijn duim zuigt.

nfin ja, als alles goed is bij iedereen dan zeker volgende week bestellen :Y
 
ja das juist maar ik ken iemand met een persoonlijke ervaring van specefiek slechte banden uit spanje (meer bepaald mijn vader, het waren wel autobanden)
en trust me, hij heeft ervaring genoeg om te weten dat hij dat niet uit zijn duim zuigt.

nfin ja, als alles goed is bij iedereen dan zeker volgende week bestellen :Y

Gebaseerd op wat :?

In autobanden is echt heel veel bagger te koop.
Maar dat is hier in Nederland al het geval.

Voor de "winter" was ik aan het orienteren op winterbanden voor de auto.
Kom je dus een heleboel goedkope banden waar toevallig een sneeuwvlokje op
staat, maar echt geen winterband is.

Volgens mij zijn er niet zoveel fabrikanten van motorbanden,
dus de kans dat je namaak-motorbanden tegen zult komen lijkt me klein.
 
gebaseerd op zijn verhaal en om eerlijk te zijn, ik heb hem al veel tegengesproken maar altijd al het loodje moeten leggen (tjah, ervaring noemt men dat zeker)

mss ook door het feit dat hij al 50+ jaar ervaring heeft in de automechanica... heel mss ze


anyway, blijft toch wel een kost van tegen de 250€ dus beetje extra wantrouwen daartegenover kan geen kwaad, bij deze de vraag daaromtrent

maar goed, als ik er echt niets slechts over hoor dan is het volgende week prijs
voor mij een setje mpp alsjublief! :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan